Gå til innhold

korttidsleie enklere å få napp?

Anbefalte innlegg

jeg vil flytte til tromsø, men hører det er nesten umulig å få leid noe der så fremt man ikke kan betale 15.000 kr i mnd

så et bofellesskap er kanskje enklere, men der stiller jeg dårlig pga alder og uførestatus.

så kom jeg på, kanskje det er lettere å få napp ved korttidsleie?

jeg skal jo kjøpe senere når jeg bare vet jeg vil trives i tromsø.

Anonymous poster hash: 92db9...ab5
Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/400989-korttidsleie-enklere-%C3%A5-f%C3%A5-napp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg vil flytte til tromsø, men hører det er nesten umulig å få leid noe der så fremt man ikke kan betale 15.000 kr i mnd

så et bofellesskap er kanskje enklere, men der stiller jeg dårlig pga alder og uførestatus.

Hvis det er så dyrt å leie har du neppe råd til å kjøpe...

Anonymous poster hash: 9e831...b0d

Annonse

Jeg har to leiligheter uten lån, jeg selger den ene og har dermed råd til å kjøpe.

Hva er det du klager på da? Ta opp et lite lån på den ene da, og bruk pengene på å leie noen måneder.

dessuten klager jeg ikke, jeg prøver være løsningsorientert her, ved å få til korttidsleie

Enten har du råd, eller så har du ikke råd. Har du ikke råd til 15.000 i måneden får du ta til takke med hybel/bofellesskap.

Enten har du råd, eller så har du ikke råd. Har du ikke råd til 15.000 i måneden får du ta til takke med hybel/bofellesskap.

ja jeg skal jo ta til takke med det!!

men poenget er at jeg ikke stiller som førstemann i køen til et bofellesskap fordi jeg er for gammel og uføretrygdet.

så derfor lurer jeg på om det er lettere å få napp ved korttidsleie. ikke så mange som er intr i det sikkert.

Annonse

ja jeg skal jo ta til takke med det!!

men poenget er at jeg ikke stiller som førstemann i køen til et bofellesskap fordi jeg er for gammel og uføretrygdet.

så derfor lurer jeg på om det er lettere å få napp ved korttidsleie. ikke så mange som er intr i det sikkert.

Du får sjekke på finn.,no.

Jeg vet ikke noe om Tromsø, men i Oslo ville du ikke vært for gammel for bofellesskap, og så lenge du kan betale husleie så tror jeg ikke folk ville vært opptatt av at du var uføretrygdet (men akkurat der kan jeg ta feil). 

Jeg bodde i Tromsø et halv år. Jeg har inntrykk av at de aller fleste trives der, og at det er en koselig by. Men hvis du er vant til Oslo, er jo Tromsø veldig liten i forhold. Vet ikke hvor du bor nå.

En annen ting er at du må kunne trives med mørketiden. Hvis ikke kan man lett bli deprimert der. Husk at du ser ikke sola overhodet i et par måneder. Selv kunne jeg ikke bodd der pga det.

Derimot kan du få sett masse fantastisk nordlys!

Anonymous poster hash: d0388...ed9

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...