christensen1365381166 Skrevet 22. september 2014 Skrevet 22. september 2014 Hva er det med kvinner i 50-årene som deler «gullkorn» og «visdomsord» med rare fonter på rosa og lilla bakgrunn? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 22. september 2014 Forfatter Skrevet 22. september 2014 Hva er det med kvinner i 50-årene som deler «gullkorn» og «visdomsord» med rare fonter på rosa og lilla bakgrunn? Kvinner liker vel visdomsord, iallefall jeg 0 Siter
tonie Skrevet 22. september 2014 Skrevet 22. september 2014 Hva er det med kvinner i 50-årene som deler «gullkorn» og «visdomsord» med rare fonter på rosa og lilla bakgrunn? Det har jeg også lurt på. Kvinner elsker jo å dele, og de elsker å lære andre hvordan man bør leve. Kanskje de savner å ha noen de kan oppdra når ungene har flyttet hjemmefra? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 22. september 2014 Forfatter Skrevet 22. september 2014 Det har jeg også lurt på. Kvinner elsker jo å dele, og de elsker å lære andre hvordan man bør leve. Kanskje de savner å ha noen de kan oppdra når ungene har flyttet hjemmefra? Jeg prøver ikke å lære andre hvordan de bør leve, det eropp til enhver. 0 Siter
Health Freak Skrevet 22. september 2014 Skrevet 22. september 2014 Hva er det med kvinner i 50-årene som deler «gullkorn» og «visdomsord» med rare fonter på rosa og lilla bakgrunn? De er adskillig bedre på interiør, enn "webdesign"... 0 Siter
DexterMorgan Skrevet 23. september 2014 Skrevet 23. september 2014 De er adskillig bedre på interiør, enn "webdesign"... Kvinnfolkene tørr ihvertfall å legge ut bildene sine, i motsetning til du som har laget flotte GIMP bilder som alle ville likt å se på men som du ikke tørr å legge ut ! 0 Siter
slabbedask Skrevet 23. september 2014 Skrevet 23. september 2014 Kvinnfolkene tørr ihvertfall å legge ut bildene sine, i motsetning til du som har laget flotte GIMP bilder som alle ville likt å se på men som du ikke tørr å legge ut ! Har du sett bildene? 0 Siter
Health Freak Skrevet 23. september 2014 Skrevet 23. september 2014 Har du sett bildene?Han var enig med meg om at verden ikke er klar for dem. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.