Gå til innhold

Er sånn i tvil...hva skal jeg gjøre? Haster!

Anbefalte innlegg

Jeg har min sønn,svigerdatter og barnebarn på annen kant av landet.

Jeg bruker å reise dit med fly på besøk noen ganger i året.

Jeg bruker bestandig å ha med mye ting til barnebarnet...klær og leker og ting jeg har strikket til han.

Jeg har også brukt å ha med noe til sønn og svigerdattera...eller de har fått penger sånn at de kan ut å kose seg litt på byen mens jeg er hjemme med barnebarnet.

I tillegg så bruker jeg stort sett å betale all maten for den tida jeg er der...som regel langhelg...

Jeg begynner å kjenne på det at kanskje jeg ikke trenger å kjøpe noe til sønnen og svigerdattera hver gang jeg besøker dem...siden barnet deres får såpass mye...og jeg kjøper såpass mye mat...

Hva mener dere om dette?

Anonymous poster hash: 08942...2f9

Fortsetter under...

For meg hadde det vært en selvfølge at jeg hadde betalt maten om min svigermor hadde kommet på besøk en langhelg - så det synes jeg ikke du trenger (med mindre de har det svært trangt økonomisk!), i tillegg trenger du heller ikke betale dem for at de får fri mens du passer barnebarnet.

Det holder lenge med en oppmerksomhet til den lille. :)

Du trenger absolutt ikke kjøpe noe til de voksne! Kjempefint at du tilbyr deg å være barnevakt når du er på besøk - det er god nok gave i seg selv ( i tillegg til flytur og gave til barnet). Synes for øvrig ikke at du trenger å ha med gave til barnet heller hver gang ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...