Gå til innhold

Litt panikk

Anbefalte innlegg

I sommer fikk jeg en bot fordi parkeringskortet mitt hadde falt ned fra ruten inne i bilen. Jeg klaget på saken og unnlot å betale boten. Jeg fikk purringer og til slutt betalte jeg. Fikk ikke tilslag på klagen.

Nå ser jeg i regningsbunken min at jeg har oversett et brev, eller ikke oversett, men tenkt at jeg ikke behøvde å betale denne regningen fordi jeg betalte boten før denne regningen ble sendt til meg. 

Dette er et brev fra kredittplan, hvor jeg må betale et ekstra gebyr. Det står at dersom denne ikke blir betalt vil videre rettslig pågang bli vurdert. Det vil kunne påføres ekstra omkostninger og rapportering av betalingsanmerkning. 

Hjelp. At jeg har oversett denne :-( Men jeg trodde i "farten av en hverdag" at jeg ikke trengte å betale denne siden boten er betalt, men innser nå at jeg sikkert må det. Jeg betalte den i dag, men det er flere dager siden betalingsfristen. Og jeg har sendt de en mail.

Er livredd for å få en betalingsanmerkning. Hva tror dere?

Anonymous poster hash: 85b49...395
Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/401108-litt-panikk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...