Gå til innhold

Blind på ett øye og sykemeldt?

Anbefalte innlegg

Bl.a.

Hva er det som gjorde at du fikk AS-diagnose, da? Trenger ikke svare, er bare interessert i dette "faglig". Nemlig fordi jeg har møtt folk som sier de har AS-diagnose, uten at jeg skjønner hvor "autismen" deres kommer inn...

Fortsetter under...

• Svar 133
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Health Freak

47

• Madelenemie

25

• slabbedask

22

• gråstein

16

Hva er det som gjorde at du fikk AS-diagnose, da? Trenger ikke svare, er bare interessert i dette "faglig". Nemlig fordi jeg har møtt folk som sier de har AS-diagnose, uten at jeg skjønner hvor "autismen" deres kommer inn...

Det blir for privat, men jeg lå langt over cut off på diverse tester. Og jeg er ganske annerledes i RL enn jeg er "her"...

Det blir for privat, men jeg lå langt over cut off på diverse tester. Og jeg er ganske annerledes i RL enn jeg er "her"...

Skjønner. Ja tviler ikke på at du har problemer, jeg ble bare nysgjerrig.

Men er du sjenert, da? Stille og forsiktig?

Annonse

Annonse

Edit: Problemet mitt er at jeg uten grunn tror at folk misliker meg og jeg talker ikke å bli mislikt *

Rettet opp skrivefeilene dine

Joa, men jeg blir også mislikt på ordentlig... når jeg skulle prøves ut i arbeidsmarkedsbedrift var det f.eks. noen som mobbet meg. Altså ikke sånn som unger driver med, men subtil mobbing.

Ingen liker vel det. Men er det reelt, er du sikker på at folk misliker deg? Har du prøvd en trippel dose ssri?

Det er lett å mislike meg... det betyr ikke at jeg tåler det noe bedre.

Nei, SSRI er ikke noe for meg.

Joa, men jeg blir også mislikt på ordentlig... når jeg skulle prøves ut i arbeidsmarkedsbedrift var det f.eks. noen som mobbet meg. Altså ikke sånn som unger driver med, men subtil mobbing.

Det er lett å mislike meg... det betyr ikke at jeg tåler det noe bedre.

Nei, SSRI er ikke noe for meg.

Skulle du ikke prøve W Retard?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...