AnonymBruker Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Kjæresten min har det med å bare legge på røret hvis vi har en diskusjon gjennom telefonen. Han kan tillate seg å si hva som helst til meg, men hvis jeg hever stemmen når jeg er sint og sier hva jeg mener så legger han altså på, og ringer jeg opp igjen tar han den ikke. Jeg synes det er så respektløst og provoserende. Mine foreldre sin katt har fått kattunger. Kjæresten har to barn på 12 og 13, og i dag spurte han om han og barna kunne kunne komme å se på kattungene. Jeg sa at det kunne de selvsagt. De skulle komme ca, halv syv og vi skulle se idol sammen hos meg etterpå. Så jeg dro til mine foreldre klokka seks og sendte han en melding om at jeg var der og at det var bare å komme. Jeg fikk ingen svar. Nærmere halv åtte sendte jeg han en melding og spurte hvor de ble av. Han skrev at ungene jobbet med lekser enda. Da ringe jeg han. Han sa at de måtte avlyse, det ble så sent. Da ble jeg irritert. Jeg hadde sittet og ventet hos mine foreldre på de i en og en halv time, min mor hadde tatt opp kake fra frysen. Jeg sa til han at det var ganske irriterende å sitte og vente på de så lenge uten at han ga en lyd fra seg. Greit nok hvis leksene tok lenger tid enn antatt, men gi beskjed da vel? Han sa jo ingenting om det før jeg ringte og spurte hvor de ble av, og dette var en time etter at de skulle vært der. Når jeg sa disse tingene la han bare på. Jeg ringte opp igjen, men han trykket på av tasten. Jeg blir så provosert...overreagere jeg eller hadde dere også blitt det? Anonymous poster hash: 47167...390 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/401134-krangel/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Kjæresten min har det med å bare legge på røret hvis vi har en diskusjon gjennom telefonen. Han kan tillate seg å si hva som helst til meg, men hvis jeg hever stemmen når jeg er sint og sier hva jeg mener så legger han altså på, og ringer jeg opp igjen tar han den ikke. Jeg synes det er så respektløst og provoserende. Mine foreldre sin katt har fått kattunger. Kjæresten har to barn på 12 og 13, og i dag spurte han om han og barna kunne kunne komme å se på kattungene. Jeg sa at det kunne de selvsagt. De skulle komme ca, halv syv og vi skulle se idol sammen hos meg etterpå. Så jeg dro til mine foreldre klokka seks og sendte han en melding om at jeg var der og at det var bare å komme. Jeg fikk ingen svar. Nærmere halv åtte sendte jeg han en melding og spurte hvor de ble av. Han skrev at ungene jobbet med lekser enda. Da ringe jeg han. Han sa at de måtte avlyse, det ble så sent. Da ble jeg irritert. Jeg hadde sittet og ventet hos mine foreldre på de i en og en halv time, min mor hadde tatt opp kake fra frysen. Jeg sa til han at det var ganske irriterende å sitte og vente på de så lenge uten at han ga en lyd fra seg. Greit nok hvis leksene tok lenger tid enn antatt, men gi beskjed da vel? Han sa jo ingenting om det før jeg ringte og spurte hvor de ble av, og dette var en time etter at de skulle vært der. Når jeg sa disse tingene la han bare på. Jeg ringte opp igjen, men han trykket på av tasten. Jeg blir så provosert...overreagere jeg eller hadde dere også blitt det? Anonymous poster hash: 47167...390 Syntes godt han kunne sagt fra. Anonymous poster hash: 855d1...897 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/401134-krangel/#findComment-3570161 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Kjæresten min har det med å bare legge på røret hvis vi har en diskusjon gjennom telefonen. Han kan tillate seg å si hva som helst til meg, men hvis jeg hever stemmen når jeg er sint og sier hva jeg mener så legger han altså på, og ringer jeg opp igjen tar han den ikke. Jeg synes det er så respektløst og provoserende. Mine foreldre sin katt har fått kattunger. Kjæresten har to barn på 12 og 13, og i dag spurte han om han og barna kunne kunne komme å se på kattungene. Jeg sa at det kunne de selvsagt. De skulle komme ca, halv syv og vi skulle se idol sammen hos meg etterpå. Så jeg dro til mine foreldre klokka seks og sendte han en melding om at jeg var der og at det var bare å komme. Jeg fikk ingen svar. Nærmere halv åtte sendte jeg han en melding og spurte hvor de ble av. Han skrev at ungene jobbet med lekser enda. Da ringe jeg han. Han sa at de måtte avlyse, det ble så sent. Da ble jeg irritert. Jeg hadde sittet og ventet hos mine foreldre på de i en og en halv time, min mor hadde tatt opp kake fra frysen. Jeg sa til han at det var ganske irriterende å sitte og vente på de så lenge uten at han ga en lyd fra seg. Greit nok hvis leksene tok lenger tid enn antatt, men gi beskjed da vel? Han sa jo ingenting om det før jeg ringte og spurte hvor de ble av, og dette var en time etter at de skulle vært der. Når jeg sa disse tingene la han bare på. Jeg ringte opp igjen, men han trykket på av tasten. Jeg blir så provosert...overreagere jeg eller hadde dere også blitt det? Anonymous poster hash: 47167...390 Jeg skjønner godt at han ikke liker å bli kjeftet på og slår av telefonen. Anonymous poster hash: 30996...d17 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/401134-krangel/#findComment-3570164 Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Edvarda* Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Kjæresten min har det med å bare legge på røret hvis vi har en diskusjon gjennom telefonen. Han kan tillate seg å si hva som helst til meg, men hvis jeg hever stemmen når jeg er sint og sier hva jeg mener så legger han altså på, og ringer jeg opp igjen tar han den ikke. Jeg synes det er så respektløst og provoserende. Mine foreldre sin katt har fått kattunger. Kjæresten har to barn på 12 og 13, og i dag spurte han om han og barna kunne kunne komme å se på kattungene. Jeg sa at det kunne de selvsagt. De skulle komme ca, halv syv og vi skulle se idol sammen hos meg etterpå. Så jeg dro til mine foreldre klokka seks og sendte han en melding om at jeg var der og at det var bare å komme. Jeg fikk ingen svar. Nærmere halv åtte sendte jeg han en melding og spurte hvor de ble av. Han skrev at ungene jobbet med lekser enda. Da ringe jeg han. Han sa at de måtte avlyse, det ble så sent. Da ble jeg irritert. Jeg hadde sittet og ventet hos mine foreldre på de i en og en halv time, min mor hadde tatt opp kake fra frysen. Jeg sa til han at det var ganske irriterende å sitte og vente på de så lenge uten at han ga en lyd fra seg. Greit nok hvis leksene tok lenger tid enn antatt, men gi beskjed da vel? Han sa jo ingenting om det før jeg ringte og spurte hvor de ble av, og dette var en time etter at de skulle vært der. Når jeg sa disse tingene la han bare på. Jeg ringte opp igjen, men han trykket på av tasten. Jeg blir så provosert...overreagere jeg eller hadde dere også blitt det? Anonymous poster hash: 47167...390 Høres ut som en tosk. Ikke noe å satse på. En må kunne forvente av et voksent menneske at en gir beskjed hvis en blir forsinket. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/401134-krangel/#findComment-3570169 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Når jeg sa disse tingene la han bare på. Jeg ringte opp igjen, men han trykket på av tasten. Jeg blir så provosert...overreagere jeg eller hadde dere også blitt det? Dette er noe som skjer ofte såvidt jeg skjønner? En slik oppførsel vitner om en stor grad av umodenhet og egoisme etter min mening og en slik partner skulle hatt veldig mange, veldig gode sider for å veie opp for dette... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/401134-krangel/#findComment-3570170 Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonie Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Hva som er korrekt oppførsel når det gjelder telefonkrangling vet jeg ikke, men hvis noen sier noe sånt som "dette vil jeg ikke ta nå, vi får snakke om det i morgen når ting har roet seg", synes jeg det er ganske dumt å ringe opp likevel. Det er mange som overhodet ikke liker å snakke ut før de har fått orden på tankene. Jeg synes "praterne" kan bli flinkere til å se andres behov på det punktet der. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/401134-krangel/#findComment-3570173 Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonie Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Glemte å si at jeg har stor forståelse for at du ble sint. Han burde selvfølgelig gitt beskjed i god tid. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/401134-krangel/#findComment-3570174 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miljan Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Har man en avtale så gjør man det man kan for å holde den, og om man må bryte den så gir man selvfølgelig beskjed. Og det så snart som mulig. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/401134-krangel/#findComment-3570186 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.