Gå til innhold

- Først bader man i avføring, så dusjer man i en garderobe der sluket nesten er tett av hår og søppel

Anbefalte innlegg

- Først bader man i avføring, så dusjer man i en garderobe der sluket nesten er tett av hår og søppel. I tillegg ligger bleier strødd om i garderoben. Jeg syns det er motbydelig, sier en tydelig oppgitt Lene Victoria Olderøy til Sarpsborg Arbeiderblad.

- Jeg sto utenfor bassenget og så en del brunt i det. Da fikk jeg tak i en badevakt, men det tok jo 20 minutter før de fikk sperret av og fjernet folk fra bassenget. Verre var det at de lot andre bade i boblebadet som bruker det samme vannet, sier en tydelig oppgitt Olderøy.

Så skrekkslagen ble Olderøy, at hun tok fram kameraet og knipset bilder. Reaksjonene på hennes private facebookside har ikke latt vente på seg.

- Det er ikke første gang vi opplever dette. Selv vil jeg helst ikke bade der, men når barna vil, blir man jo med, sier Olderøy til SA, og utdyper:

- Jeg syns det er trist, for vi har ikke så mange bademuligheter for små barn med oppvarmet basseng i Sarpsborg. Flere har reagert på det samme, og det er uheldig.

http://www.oblad.no/nyheter/jeg-syns-det-er-motbydelig-1.8594248

Er det hygienisk å bade i basseng?

Anonymous poster hash: e294d...b3d

Fortsetter under...

Selvfølgelig kan badeanlegget ha en regel på at barn under f.eks. 3 år MÅ bruke badebleie i bassenget. Jeg mener bestemt at de har det i Pirbadet i Trondheim, i alle fall hadde de det da mine var små.

At det havner hår i sluket i garderoben kan skje etter at 1-2 damer med langt hår har dusjet og så lenge det blir sjekket hver time er det ikke noe å bry seg om. De kan ikke ha folk til å stå i dusjene å plukke hår mellom hver eneste som dusjer. Søppel og gamle bleier skal selvfølgelig ikke slenge rundt, men folk må da klare å rydde etter seg selv også!

Avføring bassenget i svømmehallen har jeg aldri opplevd, men på et gedigent barne-hotell på Mallorca i sommer var bassenget for de minste stengt opptil flere ganger fordi noen foreldre ikke gadd bruke badebleie på ungene sine...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...