Gå til innhold

Er jeg hårsår?

Er jeg hårsår  

7 stemmer

1. 1. Er jeg hårsår

• Ja,det er du.
    • Nei,det er da alminnelig høflighet å si; "Kan vi prates mer i morgen?"

Anbefalte innlegg

Var ute å gikk tur i regnet og blåsten. Hilste på en nabogutt ,og forsøkte å få ett ord med moren. Da smalt det fra henne: "Hva er det du vil? Vi har litt dårlig tid skjønner du" Så ikke at bilen hennes kjørte ut av garasjen og bortover grusveien vår. Jeg håpte hun hadde 5 minutter for å "snakke om været". Så ikke om hun hold noe i hånden, men så at hun var en ganske pen dame i 40 årene.

Er single menn i 50 årene så farlige at vi ikke kan bli snakket med?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/401169-er-jeg-h%C3%A5rs%C3%A5r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så ikke at bilen hennes kjørte ut av garasjen og bortover grusveien vår. Jeg håpte hun hadde 5 minutter for å "snakke om været". Så ikke om hun hold noe i hånden, men så at hun var en ganske pen dame i 40 årene.

Dette er da helt meningsløst skrevet?

Men altså... Hun hadde kanskje noe hun skulle rekke, og hadde ikke tid til å snakke fem minutter om været? Innimellom når folk stresser blir de litt "korte i praten" uten at de egentlig mener å være uhøflige. Ho åpna jo forsåvidt opp for å høre på deg om det du skulle si var viktig siden hun lurte på hva du ville?

Var ute å gikk tur i regnet og blåsten. Hilste på en nabogutt ,og forsøkte å få ett ord med moren. Da smalt det fra henne: "Hva er det du vil? Vi har litt dårlig tid skjønner du" Så ikke at bilen hennes kjørte ut av garasjen og bortover grusveien vår. Jeg håpte hun hadde 5 minutter for å "snakke om været". Så ikke om hun hold noe i hånden, men så at hun var en ganske pen dame i 40 årene.

Ikke så rart folk ikke at tid til å snakke mednen vilt fremmed i regn og blåst i en travel hverdal. Mener nå jeg.

Anonymous poster hash: b02d9...f00

Dette hadde nok svært lite med din alder og sivilstand å gjøre. Det spilte nok en mye større rolle at det var surt vær og de hadde dårlig tid.

Du skriver at dere er naboer - det kan jo også være et poeng om dere pleier å snakke litt sammen eller om du er å regne som en fremmed.  Snakke om været gjør man vel uansett helst når man har bedre tid enn disse hadde. 

Hun hadde nok dårlig tid og var stresset, men samtidig hørtes det litt uhøflig og avvisende ut å si " hva er det du vil", da høres det ut som du plaget henne...

Kan hun ha trodd du var på sjekkern eller bare irriterende?

Greit nok å være stresset, men jeg ville bare ha svart kjapt jeg..

F.eks. ja, huff for et vær bla bla, nei jeg må nesten stikke nå, vi har litt dårlig tid. hadet ! :D 

Men husker før når jeg tok bussen, da var det en nabo som alltid skulle prate om været, han kjedet livet av meg og jeg var trøtt om morgenen og ikke i pratehumør, så av og til lot jeg som jeg ikke så han når jeg stilte meg opp for å vente på bussen... 

Annonse

Nicklusheletida

Akkurat den setningen "hva er det du vil" var litt uhøflig. Hun var nok bare stresset, men kunne ordlagt seg annerledes. Ikke så mye å bli såret for .

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...