Gå til innhold

Takk


tårnsvale

Anbefalte innlegg

Jeg har blitt møtt med taushet på mine utdypende forklaringer på min opplevelse. På meg virker det tomt og grunt og også respektløst. Taushet er også en proklamasjon.

Jeg tror den tause proklamasjonen kan uttrykkes i klartekst omtrent slik: Denne saken anser vi for utdebattert for lenge siden.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Siterer meg selv:

"Tror jeg kan ha blitt litt misforstått her . Beklager det. Bruker mitt bilde med den påkjørte personen for å forklare.

En person er påkjørt og kvestet. Kanskje han var uforsiktig og så seg ikke godt nok for. Kanskje ikke. Uansett er han kvestet. Men på akutten sier de til ham at det ikke stemmer. Han er ikke kvestet, eller påkjørt. Fordi dette er noe som har skjedd i hans sin virkelighetsoppfatning, og er ikke reelt.

Det var poenget mitt. Dette at hvis en person er skadet eller "påkjørt" av overgrep eller retraumatisering på et traumested, eller annen vold, så er skaden reell og ikke innbilt eller påført av en misforståelse. En skade er en skade, like fullt som en blødende person er en blødende person. Ingen spør en blødende person om han blør, det er synlig. PTSD og skader etter overgrep, retraumatisering og vold forøvrig kan ikke alltid synes, men bør respekteres som en realitet og ikke et fantasiprodukt eller misforståelse."

- jeg har FULL rett til å mene dette! Og det gjør jeg! Punktum finale!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- jeg har FULL rett til å mene dette! Og det gjør jeg! Punktum finale!

 

Ja, det hadde vært fint om du nå snart blir i stand til å sette punktum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Siterer meg selv:

"Tror jeg kan ha blitt litt misforstått her . Beklager det. Bruker mitt bilde med den påkjørte personen for å forklare.

En person er påkjørt og kvestet. Kanskje han var uforsiktig og så seg ikke godt nok for. Kanskje ikke. Uansett er han kvestet. Men på akutten sier de til ham at det ikke stemmer. Han er ikke kvestet, eller påkjørt. Fordi dette er noe som har skjedd i hans sin virkelighetsoppfatning, og er ikke reelt.

Det var poenget mitt. Dette at hvis en person er skadet eller "påkjørt" av overgrep eller retraumatisering på et traumested, eller annen vold, så er skaden reell og ikke innbilt eller påført av en misforståelse. En skade er en skade, like fullt som en blødende person er en blødende person. Ingen spør en blødende person om han blør, det er synlig. PTSD og skader etter overgrep, retraumatisering og vold forøvrig kan ikke alltid synes, men bør respekteres som en realitet og ikke et fantasiprodukt eller misforståelse."

- jeg har FULL rett til å mene dette! Og det gjør jeg! Punktum finale!

Absolutt. Du har din fulle rett til å mene dette, men jeg tror ikke du kommer noen vei med å skrive om det her mer. Med "å komme noen vei" mener jeg at du nok ikke vil få noen offisiell unnskyldning, samt at jeg ikke tror du kommer lengre i din egen utvikling mot å bli bedre/frisk heller.

Anonymous poster hash: 11ffe...d1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg får ingen unnskyldning. Og trenger det ikke heller. Skulle sitere hva jeg mener. Og plassere skammen der den hører hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det hadde vært fint om du nå snart blir i stand til å sette punktum.

Absolutt frosken! Et stort "KVEKK" til det :)

Når jeg leser retningslinjene for dol så ser jeg jo at forumet på ingen måte har noen konsesjon. Det står de ikke kan holdes ansvarlig for noen som helst ytring her inne, og modereringen er jo en vits.

Det er mao jungellovene som styrer her inne, og da ender man jo opp med slike resultater som her.

Håper du også nyter sola frosken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter og nyter nattestillheten og den kjølige vinden. Og googlet. Det jeg fant ut er at det jeg har opplevd har gjentatt seg mange ganger tidligere. Så på tråder fra flere år tilbake som følger samme mønster. Alt er prikk likt med det jeg har opplevd. Jeg må si jeg rykket til da jeg så at en bruker kalte en annen bruker ( som følte seg mobbet av nhd, og at nhd fyrte opp under mobbing fra andre) ,at denne brukeren ble kalt for hjerneskadet. (Huttetu, DET er stygt! )

Men slapp tydeligvis gjennom "sensuren" , hvem enn som bedriver den...

Jeg så noe som var litt vondt å se. Jeg så enkelte som virket veldig avhengige av dol, eller nhd. Kanskje mest nhd. Og framstod som "underkastet" nærmest han.

Og jeg så at enkelte av brukerne som er mye her ( bor her), har vært her i flere år. Ikke noe jeg reagerer på forøvrig. Bare en interessant observasjon.

Har alltid lurt litt på hvem de egentlig er, de som er her inmari mye. Men det forblir et mysterium.

Kvelden er absolutt fortreffende. Og nå ønsker jeg jeg hadde ett glass vin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Dette diktet er skrevet under et innlegg/tråd jeg har startet. Dermed er det helt tydelig myntet på meg. I diktet beskriver du meg som: umenneskelig, tom, grunn, respektløs, uten bunn. Disse ordene opplever jeg som trakassering.

Du har også et annet dikt under en annen tråd, den om ulykkesstedet, hvor beskrivelsen av tårnsvale, er ganske ufin.

 

Du har også i ganske mange innlegg gjennom disse månedene som har gått gjentatt gang på gang at jeg har mobbet deg.

Antall ganger du tydelig er ute etter meg begynner å bli ganske høyt.

 

Jeg har forstått at det som har utløst alt dette, er mitt svar til deg for nesten ett år siden. Jeg skjønner at jeg traff noe hos deg og det har trigget din adferd overfor meg. Du har nå tydelig, gjennom flere måneder fått sagt i fra at du ikke likte det svaret jeg gav deg den gang.

 

Jeg har lenge håpt at det skulle gå over, jeg har ligget lavt for å ikke trigge eller såre deg mer, Jeg har prøvd å veie mine ord med omhu, jeg har prøvd å vise deg forståelse, likevel har det ikke fungert. Fortsatt bringer du disse tingene på banen igjen. Seneste nå med dette diktet. Nå er et på tide  at du stopper. Dette kan ikke fortsette, hverken for din del eller for min del.

 

Jeg vil også si at jeg prøvde å sende dette innlegget som en personlig melding til deg, sånn at det ikke skulle ligge her under denne tråden, men det var ikke mulig. Fant dermed ut at det mest naturlige for meg da var å skrive det nettopp her, siden det er her du ganske nylig har lagt ut dette diktet.

 

 

 

hilsen tårnsvale

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette diktet er skrevet under et innlegg/tråd jeg har startet. Dermed er det helt tydelig myntet på meg. I diktet beskriver du meg som: umenneskelig, tom, grunn, respektløs, uten bunn. Disse ordene opplever jeg som trakassering.

Du har også et annet dikt under en annen tråd, den om ulykkesstedet, hvor beskrivelsen av tårnsvale, er ganske ufin.

 

Du har også i ganske mange innlegg gjennom disse månedene som har gått gjentatt gang på gang at jeg har mobbet deg.

Antall ganger du tydelig er ute etter meg begynner å bli ganske høyt.

 

Jeg har forstått at det som har utløst alt dette, er mitt svar til deg for nesten ett år siden. Jeg skjønner at jeg traff noe hos deg og det har trigget din adferd overfor meg. Du har nå tydelig, gjennom flere måneder fått sagt i fra at du ikke likte det svaret jeg gav deg den gang.

 

Jeg har lenge håpt at det skulle gå over, jeg har ligget lavt for å ikke trigge eller såre deg mer, Jeg har prøvd å veie mine ord med omhu, jeg har prøvd å vise deg forståelse, likevel har det ikke fungert. Fortsatt bringer du disse tingene på banen igjen. Seneste nå med dette diktet. Nå er et på tide  at du stopper. Dette kan ikke fortsette, hverken for din del eller for min del.

 

Jeg vil også si at jeg prøvde å sende dette innlegget som en personlig melding til deg, sånn at det ikke skulle ligge her under denne tråden, men det var ikke mulig. Fant dermed ut at det mest naturlige for meg da var å skrive det nettopp her, siden det er her du ganske nylig har lagt ut dette diktet.

 

 

 

hilsen tårnsvale

Jeg synes DOL er trivelig. I løpet av tiden jeg har vært her er det kun to ting jeg har reagert på som helt forferdelig, det ene er innleggene til vedkommende som mener seg forfulgt av kvinner, og det andre er måten du blir systematisk trakkasert av personen som plager deg her.

Vet ikke hvilken jeg synes er mest trist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...