usikker Skrevet 2. oktober 2014 Skrevet 2. oktober 2014 Den med Nordtug for Coop Extra! Jeg synes det er så morsomt! Sett bort fra antijanteloven osv ang denne mannen, er det er veldig gøy! 0 Siter
stjernestøv Skrevet 2. oktober 2014 Skrevet 2. oktober 2014 Den med Nordtug for Coop Extra! Jeg synes det er så morsomt! Sett bort fra antijanteloven osv ang denne mannen, er det er veldig gøy! Syns den er litt tåpelig jeg, men den med do bakterier og at vi må pssse oss for dem er morsom. 0 Siter
Lillemus Skrevet 2. oktober 2014 Skrevet 2. oktober 2014 Jeg har sikkert ikke sett alle, men de jeg har sett er morsomme. Men Spar-reklamene på rim og han hysteriske snakke-fyren for Q lettrømme på flaske får jeg fnatt av! Mer som anti-reklame for meg! 0 Siter
Madelenemie Skrevet 2. oktober 2014 Skrevet 2. oktober 2014 (endret) Den med Nordtug for Coop Extra! Jeg synes det er så morsomt! Sett bort fra antijanteloven osv ang denne mannen, er det er veldig gøy! Hei! Jeg har ikke sett. Kan du legge ut link. min favoritt reklame er ikeas parodi på Apple:-D Endret 2. oktober 2014 av Madelenemie 0 Siter
slabbedask Skrevet 2. oktober 2014 Skrevet 2. oktober 2014 (endret) Hei! Jeg har ikke sett. Kan du legge ut link. min favoritt reklame er ikeas parodi på Apple:-D Endret 2. oktober 2014 av slabbedask 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.