Gå til innhold

Asperger/schizoid - litt artig da egentlig


DexterMorgan

Anbefalte innlegg

Ikke jeg heller. Og var ikke et A4 barn og er ikke en A4 voksen. Men har ingen dokumentasjon på det fra før barneskolealder.

Hei

 

Gud som jeg ønsker dere ER autister!!

 

Jeg lengter etter en autist, en blant aspergere som bare har autisme

 

Jeg trenger to samarbeidspartnere, to autister som har autisme

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • AnonymBruker

    13

  • Madelenemie

    11

  • DexterMorgan

    6

  • FGT

    5

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Hei!

 

Ikke heng deg opp i det jeg, en tilfeldig skriver på net...

 

når jeg skrev det ang diagnotisering så var det generelt,

 

det er sååå mange aspergere for tiden:-( stønn og sukk...

 

for snakker man nærmere med dem, flyr de, fester de, studerer de, drikker de :(

og alt det jeg aldri gjorde før psykiater sa til min mann "din kone har asperger syndrom",

 

de sa det til meg også, men jeg hørte bedre det de sa til min mann, og jeg vet ikke hvorfor?

 

Min psykiater sa jeg har barneautisme og egentlig høytfungerende autisme, men samtidig er alt autisme:-(

Og selv om jeg tror autisme må ha noen linker, paraleller, så er diagnotstiseringen i dag enkelte steder blitt sånn at autisme forveksles med dystymi:-( depresjon:-( osv...

 

av den grunn mener jeg man med større alvor bør se og ta historikk i betraktning.

 

Nå blir det jo sånn.

 

men ikke tenk din diagnose er feil pga av hva ett menneske, og kanskje jeg skriver:-)

 

Hvorfor er det så sukk og stønn at det "finnes" så mange aspergere for tiden?

 

Og du studerer jo selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Sannsynligheten for at du virkelig har asperger er stor!

 

Stol på det, hold fast ved det!'

 

De fleste av dagens aspergere, flyr fester sosialiserer :-( m.m.

 

Jeg har ingen å sosialisere med. Hadde én venn som barn, har ikke hatt noen venner siden jeg var 14-15. Neppe A4?

Anonymous poster hash: 23960...e1c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg har ingen å sosialisere med. Hadde én venn som barn, har ikke hatt noen venner siden jeg var 14-15. Neppe A4?

Anonymous poster hash: 23960...e1c

 

Hei!

 

Hm

 

det er få autister.

 

de av oss ser for som har autisme, sitter hver for oss litt og kjenner på ensomhet

 

jeg tror autisme er ensomhet.

 

der vi kan gjøre en forskjell er å fremme autisters sak!

 

Vil du hjelpe meg, send meg en pm.

 

Jeg er dårlig på samarbeide, med bedre på å lytte etter fått mye god hjelp i psykiatrien, jeg jobber med å bedre forhold for autister, ikke for meg selv og deg og enkeltpersoner, men at andre autister etter oss skal få det bedre.

 

Jeg søker autister som ønsker jobbe for andre autister, ikke seg/oss selv, om du vil hjelpe meg send med pm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du ironisk nå`?

Anonymous poster hash: 23960...e1c

Ja, ironi og særlig selvironi er en viktig del av meg. Endret av FGT
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ironi og særlig selvironi er en viktig del av meg.

 

Er dette forenlig med AS?

Anonymous poster hash: 23960...e1c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er dette forenlig med AS?

Anonymous poster hash: 23960...e1c

Ja det kan være forenlig med AS. Eller for si det på en annen måte. Du kan ha mange trekk og egenskaper som ikke har med AS å gjøre, men likevel ha AS.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det kan være forenlig med AS. Eller for si det på en annen måte. Du kan ha mange trekk og egenskaper som ikke har med AS å gjøre, men likevel ha AS.

 

Det er dette jeg blir så forvirret av. Når jeg leser her på forumet om AS blir jeg sittende igjen med tanken at jeg ikke kan as aspergers fordi enkelte er så bastante om hvs AS innebærer.  Jeg syntes dette er veldig vanskelig å vite hva man skal tro. Men jeg får håpe utreder på HAB vet hva han driver med?

Anonymous poster hash: 23960...e1c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er dette jeg blir så forvirret av. Når jeg leser her på forumet om AS blir jeg sittende igjen med tanken at jeg ikke kan as aspergers fordi enkelte er så bastante om hvs AS innebærer.  Jeg syntes dette er veldig vanskelig å vite hva man skal tro. Men jeg får håpe utreder på HAB vet hva han driver med?

Anonymous poster hash: 23960...e1c

Grunnkriteriene er ikke så mange, men personligheter finnes det mange av. Jo eldre man blir jo vanskeligere kan det være å stille en diagnose. en går seg til kan man si. Men når jeg fikk diagnosen AS som 59 åring, så må det jo forsatt være noe som er Asperger hos meg fortsatt, siden det er jo medfødt. Endret av FGT
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...