DexterMorgan Skrevet 10. oktober 2014 Skrevet 10. oktober 2014 Det er vel bare en mistanke/følelse de har? Andre ville kanskje forklart det med at de ikke vet hvem jeg er, det er det forresten noen som har sagt og... men som du sier er det jo en terskel for å si sånt til andre face-to-face, noe annet er baktaling... tror jeg har bra hørsel (kanskje), som hører hva de baktaler meg om (kanskje). Hehe... Joda hadde sikkert vært hyggelig det. Og ang. NAV kan du jo bare sette opp VPN fra huset ditt, så lurer du dem (kanskje). Men ja. Nei vet ikke jeg. Eller så kan man alltids møtes på webcam multipartyvideochat , uten å måtte installere plugins, dersom man har støttet webbrowser da (skype er såå 2011 lizzm) https://appear.in/dol 0 Siter
slabbedask Skrevet 10. oktober 2014 Skrevet 10. oktober 2014 Eller så kan man alltids møtes på webcam multipartyvideochat , uten å måtte installere plugins, dersom man har støttet webbrowser da (skype er såå 2011 lizzm) Er du og emo? Det er bare dere to som bruker ordet "lizzm"... 0 Siter
Health Freak Skrevet 10. oktober 2014 Forfatter Skrevet 10. oktober 2014 Eller så kan man alltids møtes på webcam multipartyvideochat , uten å måtte installere plugins, dersom man har støttet webbrowser da (skype er såå 2011 lizzm) https://appear.in/dol Ikke glem at jeg har sosiale og paranoide redsler, nå da. Inappropriate or constricted affect (the individual appears cold and aloof); Behavior or appearance that is odd, eccentric or peculiar; Poor rapport with others and a tendency to withdraw socially; Odd beliefs or magical thinking, influencing behavior and inconsistent with subcultural norms; Suspiciousness or paranoid ideas; Obsessive ruminations without inner resistance, often with dysmorphophobic, sexual or aggressive contents; Unusual perceptual experiences including somatosensory (bodily) or other illusions, depersonalization or derealization; Vague, circumstantial, metaphorical, over-elaborate or stereotyped thinking, manifested by odd speech or in other ways, without gross incoherence; Occasional transient quasi-psychotic episodes with intense illusions, auditory or other hallucinations and delusion-like ideas, usually occurring without external provocation. 0 Siter
Health Freak Skrevet 10. oktober 2014 Forfatter Skrevet 10. oktober 2014 "Rapport" betyr å komme overens med. 0 Siter
Health Freak Skrevet 10. oktober 2014 Forfatter Skrevet 10. oktober 2014 Hei! De fleste ord er surreprat, de går på å ødelegge fred og ro! Er nok forskjellige oppfatninger om hva som er surreprat... 0 Siter
DexterMorgan Skrevet 10. oktober 2014 Skrevet 10. oktober 2014 (endret) Er du og emo? Det er bare dere to som bruker ordet "lizzm"... Jeg er en emo fjortiss, og dette er yndlingssangen min : youtube.com/watch?v=_yMqePU2GTw Ikke glem at jeg har sosiale og paranoide redsler, nå da. Bare troller litt med deg gutten, mine sosiale redsler er nok minst like store da, men jeg slipper heldigvvis alle de andre "godsakene" du har Endret 10. oktober 2014 av DexterMorgan 0 Siter
Madelenemie Skrevet 10. oktober 2014 Skrevet 10. oktober 2014 "Folk flest" liker surreprat... Ikke jeg:-D 0 Siter
Health Freak Skrevet 10. oktober 2014 Forfatter Skrevet 10. oktober 2014 Bare troller litt med deg gutten, mine sosiale redsler er nok minst like store da, men jeg slipper heldigvvis alle de andre "godsakene" du har Trygda? 0 Siter
DexterMorgan Skrevet 10. oktober 2014 Skrevet 10. oktober 2014 Trygda? lol, neida, tenkte mest på paranoide/rare tanker, det tipper jeg det ikke er så kult å ha 0 Siter
Health Freak Skrevet 10. oktober 2014 Forfatter Skrevet 10. oktober 2014 lol, neida, tenkte mest på paranoide/rare tanker, det tipper jeg det ikke er så kult å ha I stad når jeg lagde mat var det en tanke som sa "strutter av selvsikkerhet", og så lurte jeg på om de på butikken sa det, for jeg var der tidligere i dag. For hvis jeg strutter av selvsikkerhet, så er jeg en svindler. Som hun i den videoen sa, så lurer hun på hva som er reelt og hva som har med "sykdom" å gjøre, får aldri noe svar. Jaja. Men men. Bare noe jeg tenkte på. 0 Siter
slabbedask Skrevet 10. oktober 2014 Skrevet 10. oktober 2014 I stad når jeg lagde mat var det en tanke som sa "strutter av selvsikkerhet", og så lurte jeg på om de på butikken sa det, for jeg var der tidligere i dag. For hvis jeg strutter av selvsikkerhet, så er jeg en svindler. Som hun i den videoen sa, så lurer hun på hva som er reelt og hva som har med "sykdom" å gjøre, får aldri noe svar. Jaja. Men men. Bare noe jeg tenkte på. Men vi får se hva som skjer. Vi får se. 0 Siter
Health Freak Skrevet 10. oktober 2014 Forfatter Skrevet 10. oktober 2014 Men vi får se hva som skjer. Vi får se. Tror ikke det blir noen Nobelpris på meg... 0 Siter
slabbedask Skrevet 10. oktober 2014 Skrevet 10. oktober 2014 Tror ikke det blir noen Nobelpris på meg... Hva med ridder av 1. klasse av St. Olavs Orden? 0 Siter
Health Freak Skrevet 10. oktober 2014 Forfatter Skrevet 10. oktober 2014 Helvete jeg kjeder meg! Jeg vil på fest og drikke øl. Altså hvis det ikke er andre folk der. 0 Siter
slabbedask Skrevet 10. oktober 2014 Skrevet 10. oktober 2014 Helvete jeg kjeder meg! Jeg vil på fest og drikke øl. Altså hvis det ikke er andre folk der. Du får ringe Festsentralen! https://www.youtube.com/watch?v=Fl5oA-Gb0tQ 0 Siter
Health Freak Skrevet 10. oktober 2014 Forfatter Skrevet 10. oktober 2014 . Haha, jeg lo. Var faktisk bra den der. Hvilken diagnose har han der? Aspofreni? Eller kanskje hypoberger. 0 Siter
slabbedask Skrevet 10. oktober 2014 Skrevet 10. oktober 2014 Haha, jeg lo. Var faktisk bra den der. Morsom, men samtidig litt trist. Hvilken diagnose har han der? Aspofreni? Eller kanskje hypoberger. Asperger? 0 Siter
Health Freak Skrevet 10. oktober 2014 Forfatter Skrevet 10. oktober 2014 Asperger? Nerdofreni? 0 Siter
Madelenemie Skrevet 11. oktober 2014 Skrevet 11. oktober 2014 Er nok forskjellige oppfatninger om hva som er surreprat... Er nok forskjellige oppfatninger om hva som er surreprat... For meg er surreprat uklar tale uten noen informasjon eller faktarllatert 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.