Gå til innhold

– Mactar (6) kommer til å dø

Anbefalte innlegg

DexterMorgan skrev (På 23.10.2014 den 16.42):

Man får la folk bli eller sende dem ut, man kan ikke sitte og dalle i årevis skjønner ikke at det er mulig engang jeg, men er vel "byråkrati"

Dette er det store problemet, i mine øyne. Du kan for faen ikke la folk gå i åresvis i Oslo, tusle og spise is, lære seg norsk, få kjæreste, så plutselig etter 4 år si 'nope, sorry mac, du skal ut'. De er kanskje det mest hjerterå av alt. La folk få en smak av 'paradis' før de lempes ut. Ondskap i praksis.

Hurtig avgjørelse, og knoter 'vi' det til med tid, må de få bli. Det er som han karen som fikk bli med på nachspiel, 10 min etter at siste buss har gått kan man ikke plutselig si at 'du, sorry dude, men nå må du gå altså'

Fortsetter under...

Madelenemie skrev (På 24.10.2014 den 12.11):

Hei!

Vi skal være så smarte at vi gir asyl til de man ser lett lar seg intergrere, det er:

Kvinner og barn.

Menn skal ikke gis asyl.

jeg mener dette fordi vi også MÅ tenke på å ta vare på det samfunn vi har skapt/dannet, 

Det betyr hjerte, men ikke glemme fornuften ;)

Dette var vel litt vel mannevondt!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...