Gjest Skrevet 27. oktober 2014 Skrevet 27. oktober 2014 Psykologen hadde nok litt mer innsyn bak maska. Hva mer kan jeg oppnå ved at flere får innsyn? Joda jeg skal gjøre det, men det er litt tanker jeg har nå. Du kan oppnå å få hjelp av psykiateren. 0 Siter
Gjest Skrevet 27. oktober 2014 Skrevet 27. oktober 2014 Du kan oppnå å få hjelp av psykiateren. Leste nettopp en tråd jeg startet for 3 år siden. Uro, selvskadingstrang. Samme problematikken som har gått igjen siden jeg ble syk. 0 Siter
Gjest Skrevet 27. oktober 2014 Skrevet 27. oktober 2014 Leste nettopp en tråd jeg startet for 3 år siden. Uro, selvskadingstrang. Samme problematikken som har gått igjen siden jeg ble syk. Det stemmer. Og du kommer ikke videre hvis du ikke lar din nåværende behandler få innsyn i dette. Jeg synes du fortjener å få hjelp nå. 0 Siter
Gjest Skrevet 27. oktober 2014 Skrevet 27. oktober 2014 Det stemmer. Og du kommer ikke videre hvis du ikke lar din nåværende behandler få innsyn i dette. Jeg synes du fortjener å få hjelp nå. Jeg skal sende det. Men jeg er skremt av alt jeg har lest om terapi nå. Det er for tøft. 0 Siter
Gjest Skrevet 27. oktober 2014 Skrevet 27. oktober 2014 Jeg skal sende det. Men jeg er skremt av alt jeg har lest om terapi nå. Det er for tøft. Det er ikke sikkert det blir like tøft for deg. Folk et forskjellige. Kan hende du er sterkere enn du tror også. Uansett bør han få innsyn så han i hvertfall kan ta det med i en evt medisin-vurdering. 0 Siter
Gjest Skrevet 27. oktober 2014 Skrevet 27. oktober 2014 Det er ikke sikkert det blir like tøft for deg. Folk et forskjellige. Kan hende du er sterkere enn du tror også. Uansett bør han få innsyn så han i hvertfall kan ta det med i en evt medisin-vurdering. Jeg er nok ikke det. Men jeg har sendt det nå. Så nå kommer katastrofetankene. Jeg har sendt det til feil adresse, jeg er så ustabil at jeg blir meldt til biltilsynet, hadde jeg hatt småbarn hadde jeg vært livredd barnevernet, osv. Det er ikke bare bare å innrømme sine svake sider. Det er ikke slik at jeg tror det. Men en ekkel ubehagelig følelse gir det meg likevel. 0 Siter
Gjest Skrevet 28. oktober 2014 Skrevet 28. oktober 2014 (endret) Jeg er nok ikke det. Men jeg har sendt det nå. Så nå kommer katastrofetankene. Jeg har sendt det til feil adresse, jeg er så ustabil at jeg blir meldt til biltilsynet, hadde jeg hatt småbarn hadde jeg vært livredd barnevernet, osv. Det er ikke bare bare å innrømme sine svake sider. Det er ikke slik at jeg tror det. Men en ekkel ubehagelig følelse gir det meg likevel. Veldig bra jobba kjempestolt av deg! Endret 28. oktober 2014 av hww 0 Siter
frosken Skrevet 28. oktober 2014 Skrevet 28. oktober 2014 Jeg er nok ikke det. Men jeg har sendt det nå. Så nå kommer katastrofetankene. Jeg har sendt det til feil adresse, jeg er så ustabil at jeg blir meldt til biltilsynet, hadde jeg hatt småbarn hadde jeg vært livredd barnevernet, osv. Det er ikke bare bare å innrømme sine svake sider. Det er ikke slik at jeg tror det. Men en ekkel ubehagelig følelse gir det meg likevel. Bra at du har fått skrevet og sendt brevet:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.