stjernestøv Skrevet 27. oktober 2014 Skrevet 27. oktober 2014 (endret) Tenker på dette med medisiner og det å klare seg uten, har jo klart det i perioder men så blir jeg dårlig igjen. Når jeg ser tilbake er jeg lei av å bli dårlig, hva er en indikator på at jeg kan slutte med medisiner? Hvordan vite det når jeg går på medisiner? Blir sykdommen bedre eller verre med årene? Det lurer jeg på. Noen som klarer seg uten medisiner som har hatt psykose? Endret 27. oktober 2014 av stjernestøv 0 Siter
missmas Skrevet 27. oktober 2014 Skrevet 27. oktober 2014 Jeg, mamma og pappa har hatt psykose og må bruke medisiner men fungerer bra med det 0 Siter
stjernestøv Skrevet 27. oktober 2014 Forfatter Skrevet 27. oktober 2014 Jeg, mamma og pappa har hatt psykose og må bruke medisiner men fungerer bra med det Ok, kommer det igjen og igjen hvis dere ikke tar medisiner? Det er rart det der. 0 Siter
missmas Skrevet 27. oktober 2014 Skrevet 27. oktober 2014 Virker som det kommer lett igjen når man først har hatt en psykose. Men har en venninne som hadde en og brukte medisin i et år og nå klarer seg uten 0 Siter
stjernestøv Skrevet 27. oktober 2014 Forfatter Skrevet 27. oktober 2014 Virker som det kommer lett igjen når man først har hatt en psykose. Men har en venninne som hadde en og brukte medisin i et år og nå klarer seg uten Det er jo håp da om at det en gang skal forsvinne, det må jo det. Er så lei nå. 0 Siter
ISW Skrevet 27. oktober 2014 Skrevet 27. oktober 2014 Jeg tror mange kan klare seg uten medisiner på sikt etter akutte psykoser, eller psykoser som er reaksjoner på noe (f.eks store belastninger). Med schizofreni tror jeg det er vanskelig å klare seg uten medisiner. Blir litt som med depresjon, har man en enkelt depresjon trengs ofte bare en "kur" med AD, men får man det igjen og igjen så bør man ha forebyggende medisiner. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 27. oktober 2014 Forfatter Skrevet 27. oktober 2014 Jeg tror mange kan klare seg uten medisiner på sikt etter akutte psykoser, eller psykoser som er reaksjoner på noe (f.eks store belastninger). Med schizofreni tror jeg det er vanskelig å klare seg uten medisiner. Blir litt som med depresjon, har man en enkelt depresjon trengs ofte bare en "kur" med AD, men får man det igjen og igjen så bør man ha forebyggende medisiner. Trallala syng en sang, jeg er så lei av medisiner. Et evig mareritt som gir forstoppelse og matlyst, vet ikke hva jeg skal gjøre. Tenk om det ikke er schizofreni? Må ta det opp med psykologen neste gang, hvis hun mener det ikke er det ser jeg ingen grunn for å ta medisiner resten av livet. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2014 Skrevet 27. oktober 2014 Jeg tror mange kan klare seg uten medisiner på sikt etter akutte psykoser, eller psykoser som er reaksjoner på noe (f.eks store belastninger). Med schizofreni tror jeg det er vanskelig å klare seg uten medisiner. Blir litt som med depresjon, har man en enkelt depresjon trengs ofte bare en "kur" med AD, men får man det igjen og igjen så bør man ha forebyggende medisiner. Eventuelt gjøre noe med årsaken til at man blir deprimert.Anonymous poster hash: 6970a...83e 0 Siter
stjernestøv Skrevet 27. oktober 2014 Forfatter Skrevet 27. oktober 2014 Eventuelt gjøre noe med årsaken til at man blir deprimert.Anonymous poster hash: 6970a...83e Godt poeng, det er jo en grunn for at man blir deprimert. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2014 Skrevet 27. oktober 2014 Tenker på dette med medisiner og det å klare seg uten, har jo klart det i perioder men så blir jeg dårlig igjen. Når jeg ser tilbake er jeg lei av å bli dårlig, hva er en indikator på at jeg kan slutte med medisiner? Hvordan vite det når jeg går på medisiner? Blir sykdommen bedre eller verre med årene? Det lurer jeg på. Noen som klarer seg uten medisiner som har hatt psykose? Hvis jeg var deg hadde jeg ikke turt å slutte på medisiner igjen.Anonymous poster hash: 6970a...83e 0 Siter
stjernestøv Skrevet 27. oktober 2014 Forfatter Skrevet 27. oktober 2014 Hvis jeg var deg hadde jeg ikke turt å slutte på medisiner igjen.Anonymous poster hash: 6970a...83e Ikke enda, det er bare på tankeplanet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.