Gå til innhold

Hvis jeg hadde tatt mer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde jeg hatt større dose risperdal hadde jeg ikke blitt så vrak av flommen?

Har roet meg litt nå selv om jeg har tatt vival i dag og, det regner ikke...bare det gir en ro. Og at noen av naboene er tilbake, det var så tomt og skummelt her i gata.

Skrevet

Hei

Det er jo ikke alle redsler som skal medisineres bort. Kan man snakke om angst hvis noen retter en pistol mot deg? Eller hvis du er i et fly som mister motorene?

Etter hva jeg forstod, så var det en reell fare for at huset ditt skulle bli skadet av ekstremvær. Da er det normalt og naturlig å bli redd.

Det som derimot er litt viktig, er at du ikke får angst hver gang det regner fra nå av, da går det over til å bli irrasjonelt (selv om det i bunn og grunn er forståelig). Stol på myndighetene og deres råd.

Skrevet

Hei

Det er jo ikke alle redsler som skal medisineres bort. Kan man snakke om angst hvis noen retter en pistol mot deg? Eller hvis du er i et fly som mister motorene?

Etter hva jeg forstod, så var det en reell fare for at huset ditt skulle bli skadet av ekstremvær. Da er det normalt og naturlig å bli redd.

Det som derimot er litt viktig, er at du ikke får angst hver gang det regner fra nå av, da går det over til å bli irrasjonelt (selv om det i bunn og grunn er forståelig). Stol på myndighetene og deres råd.

Sikkert mange som har vært redde, ikke gøy å se nabolaget bli raset av flom :(

Kommer nok til å være redd hver gang det regner jeg nå, men de sier jo det ikke skal komme så mye regn som det har vært. Bare skummelt med alle ødeleggelsene, skulle ønske jeg var så dopa at jeg ikke hadde blitt redd. Det er jo en påkjenning for nervene kjenner jeg.

Skrevet

Hei

Tøffing:-)

Hva er du så ekstremt redd for daglig, kort oppsummert?

Jeg har ikke vært engstelig før en psykiater bad med ta 2z5 dekstroamfetamin pr dag.

Da fikk jeg angst depresjon, hørte stemmer og ble aggresiv.

Det er min skyld, nå driver jeg og kommer meg tilbake...det er vanskelig.

Han bad meg ta 2x 5 tabl pr dag, det var da jeg falt om i hagen, noe kun jeg vet om:-(

Anonymous poster hash: a0f78...0b0

Skrevet

Tøffing:-)

Hva er du så ekstremt redd for daglig, kort oppsummert?

Jeg har ikke vært engstelig før en psykiater bad med ta 2z5 dekstroamfetamin pr dag.

Da fikk jeg angst depresjon, hørte stemmer og ble aggresiv.

Det er min skyld, nå driver jeg og kommer meg tilbake...det er vanskelig.

Han bad meg ta 2x 5 tabl pr dag, det var da jeg falt om i hagen, noe kun jeg vet om:-(

Anonymous poster hash: a0f78...0b0

?

Jeg sa jo bare at det er naturlig å være redd..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...