Gå til innhold

Frustrert mann


Pappat3

Anbefalte innlegg

På tide å komme tilbake til TS sitt innlegg nå vel.

 

Personlig syns jeg ikke du har mye å klage på TS. Min samboer må klare seg uten noen som helst form for sex fordi det gjør så inn i he... vondt for meg. Så 1-2 ganger i uka etter 10 år sammen er ikke noe å klage over, du får jo ihvertfall lov til å være intim med kona di. Og det å venne seg til kroppsvæsker er ikke noe man klarer sånn helt uten videre. Jeg hadde ikke klart å venne meg til det ihvertfall. Noen er mer sensitive på lukter, smaker, konsistenser enn det andre er og det må man bare akseptere. Det at hun mastruberer selv er jo bare et tegn på a hun tar litt ansvar selv. Veldig mange jenter får ikke orgasme uten å "hjelpe til" selv og du vil vel at hun skal få orgasme? Om hun ikke liker at du slikker henne så syns jeg du skal slutte med det. Ihvertfall om hun stivner. Kanskje hun får smerter av det, kanskje hun er avhengig av nærhet mens dere har sex, kanskje hun trenger trygghet og ikke eksprementering. Om du ikke er fornøyd så prat med henne, spør hva hun ønsker, hva hun liker og hva hun føler. Hun hadde ikke brydd med å ha sex med deg om hun hadde spart seg til noen andre, faen hun hadde ikke brydd med å være sammen med deg om hun egentlig ville ha noen annen. Kanskje det blir lettere for deg å akseptere om du lar henne forklare hva hun liker og ikke liker og hvorfor hun ikke vil forskjellige ting. Og ikke press henne til noe hun ikke liker, da ender det bare med at det ikke blir noe sex på deg. Og nei, dette er ikke fordi du er mann, et par er ikke sterkere enn det svakeste ledd og den sterkeste må ta mer hensyn enn den svakeste, uavhengig av kjønn. Om det hadde vært motsatt så hadde hun helt sikkert akseptert det, om hun elsker deg. Det samme burde du gjøre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 60
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • AnonymBruker

    17

  • Madelenemie

    16

  • Lillemus

    5

  • Pappat3

    4

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...