Gå til innhold

Fury


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg skjønner hva du mener, men dette er fortsatt den dårligste planen i historien :) . De kommer til å tro det har klikka fullstendig for deg og snakke om det i 20 år fremover.

 

Spør mannen din eller psykiateren din om du ikke stoler på meg.

Ok

 

:angry:

 

Men legg dine ideer om klikka til side.

 

Jeg har bestilt en drakt, !

 

Må jeg søke om å få bruke denne,? uavhengig av dine klikka-ideer?

 

Som meterolog feks på TV " spiller jeg/man" så der ligger ikke problemet :angry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Madelenemie

    13

  • AnonymBruker

    7

  • skrevet

    5

  • Lillemus

    4

Mest aktive i denne tråden

Gjest Gargamel

Ok

 

:angry:

 

Men legg dine ideer om klikka til side.

 

Jeg har bestilt en drakt, !

 

Må jeg søke om å få bruke denne,? uavhengig av dine klikka-ideer?

 

Som meterolog feks på TV " spiller jeg/man" så der ligger ikke problemet :angry:

 

Unnskyld da. Jeg tenkte jeg skulle være veldig direkte, men jeg får pakke det bedre inn neste gang.

 

Jeg tror ikke det har klikka for deg, men at folk vil tro det hvis du kommer på universitetet med supermannkostyme. Det vil virke veldig rart og folk vil tro du er desperat etter oppmerksomhet.

 

Du er voksen, og gjør selvsagt akkurat som du vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld da. Jeg tenkte jeg skulle være veldig direkte, men jeg får pakke det bedre inn neste gang.

 

Jeg tror ikke det har klikka for deg, men at folk vil tro det hvis du kommer på universitetet med supermannkostyme. Det vil virke veldig rart og folk vil tro du er desperat etter oppmerksomhet.

 

Du er voksen, og gjør selvsagt akkurat som du vil.

Hei!

 

Du gjorde det ikke lettere.

da jeg hater oppmerksomhet:-(

 

Takk for din personlige direktehet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Ok

 

Men hvorfor? jeg skiller meg synlig ut nå.

 

Vel, det kommer sikkert an på hva du er "redd" for. Om det er redd for å være i fokus, eller om det er noe annet. Men hvis det er redsel for å være i fokus (for andres oppmerksomhet), så er det en veldig dårlig idé, som Gargamel sier.

 

Hvis det er for at andre ikke skal se at du er der, altså vite hvem som er bak kostymet, så tror jeg det er vanskelig... tror nok de klarer å tippe hvem det er, siden du har vært der tidligere, og spesielt siden du var så lav i høyden som du sa et annet sted du var...

 

Da hadde dette vært bedre:

 

503.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Unnskyld da. Jeg tenkte jeg skulle være veldig direkte, men jeg får pakke det bedre inn neste gang.

 

Jeg tror ikke det har klikka for deg, men at folk vil tro det hvis du kommer på universitetet med supermannkostyme. Det vil virke veldig rart og folk vil tro du er desperat etter oppmerksomhet.

 

Du er voksen, og gjør selvsagt akkurat som du vil.

ok

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok

 

:angry:

 

Men legg dine ideer om klikka til side.

 

Jeg har bestilt en drakt, !

 

Må jeg søke om å få bruke denne,? uavhengig av dine klikka-ideer?

 

Som meterolog feks på TV " spiller jeg/man" så der ligger ikke problemet :angry:

Du har faktisk bestilt en supermann-drakt??? Og tenker å gå med denne på forelesningene på universitetet??? Kjære deg, kan du ikke spørre hva psykiateren din synes om dette før du gjør det - hun er garantert enig med oss her inne! Og henne pleier du jo å høre på. Jeg skjønner ikke at du tror du blir mer usynlig i en sånn drakt - det er jo tvert i mot! Folk vil i alle fall se på deg om du kommer i en slik drakt. Du kommer til å få mye mer oppmerksomhet enn det du vil ha - jeg garanterer!

 

Hva sier mannen din til at hans kone skal dumme seg ut på denne måten? Jeg hadde skjemtes skikkelig om du hadde vært min partner og i fullt alvor hadde kommet på forelesning / jobb i et slikt kostyme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida

Hei!

 

Ok

 

Men hvorfor? jeg skiller meg synlig ut nå.

Du får leke muslim da :)  Burka er løsningen for deg :P  Du kunne fått min, men jeg tror den ble liggende igjen i gamlehuset da jeg skilte meg og flyttet ut :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får leke muslim da :)  Burka er løsningen for deg :P  Du kunne fått min, men jeg tror den ble liggende igjen i gamlehuset da jeg skilte meg og flyttet ut :-)

 

Med ett forstod jeg bedre hvorfor noen liker å gå tildekket. Det er fetisjisme. Halleluja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida

Med ett forstod jeg bedre hvorfor noen liker å gå tildekket. Det er fetisjisme. Halleluja.

Kanskje det du ;) Burkaen min (eller rettere sagt Niqaben) ble bare skapfyll :-) Bodde en tid i et muslimsk land og vi nordmenn planla gjenforeningsfest etter at vi kom hjem med fullt utstyr. Derfor kjøpte jeg en før jeg dro hjem. Den gjenforeningsfesten ble det aldri noe av, så det var et meningsløst kjøp ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Ok

Men hvorfor? jeg skiller meg synlig ut nå.

Hehe, nå lo jeg høyt, jeg ser det for meg! Lille du i supermannsdrakt blant studentene i den tro at ingen legger merke til deg :) De andre her har helt rett i at du vil bli den mest omtalte personen på Blindern - ja i Oslo - om du tropper opp som supermann. Jeg ville ikke bli overrasket om det førte deg til VG eller Nettavisen eller lignende heller faktisk.

 

I tillegg til å bli sett blir du sikkert  årets "snakkis" også, folk vil helt sikkert spekulere på hvem som skjuler seg bak kostymet (og hvorfor). Det var en artig (i betyningen komisk) men dårlig ide om du ønsker å være anonym, for er det noe et kostyme vil gjøre så er det å skille seg ut. Jo vanligere og mindre fargerike klær, jo meg blir man en av mengden, slik Lillemus sier.

 

Jeg kan forklare prinsippet best på denne måten kanskje:  

LIK - LIK - LIK - LIK - ULIK - LIK - LIK 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje det du ;) Burkaen min (eller rettere sagt Niqaben) ble bare skapfyll :-) Bodde en tid i et muslimsk land og vi nordmenn planla gjenforeningsfest etter at vi kom hjem med fullt utstyr. Derfor kjøpte jeg en før jeg dro hjem. Den gjenforeningsfesten ble det aldri noe av, så det var et meningsløst kjøp ;)

 

Hehe. :) Det som for de fleste er et symbol på undertrykkelse er for andre et karnevalskostyme. :) Der kan man se, en har ikke mer morro enn den man lager selv. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, det kommer sikkert an på hva du er "redd" for. Om det er redd for å være i fokus, eller om det er noe annet. Men hvis det er redsel for å være i fokus (for andres oppmerksomhet), så er det en veldig dårlig idé, som Gargamel sier.

 

Hvis det er for at andre ikke skal se at du er der, altså vite hvem som er bak kostymet, så tror jeg det er vanskelig... tror nok de klarer å tippe hvem det er, siden du har vært der tidligere, og spesielt siden du var så lav i høyden som du sa et annet sted du var...

 

Da hadde dette vært bedre:

 

503.jpg

Hei!

Jeg vet ikke hva det er, jeg liker å få være i fred.

Liker skjerming og tenkte da kan jeg få være mer i fred.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har faktisk bestilt en supermann-drakt??? Og tenker å gå med denne på forelesningene på universitetet??? Kjære deg, kan du ikke spørre hva psykiateren din synes om dette før du gjør det - hun er garantert enig med oss her inne! Og henne pleier du jo å høre på. Jeg skjønner ikke at du tror du blir mer usynlig i en sånn drakt - det er jo tvert i mot! Folk vil i alle fall se på deg om du kommer i en slik drakt. Du kommer til å få mye mer oppmerksomhet enn det du vil ha - jeg garanterer!

 

Hva sier mannen din til at hans kone skal dumme seg ut på denne måten? Jeg hadde skjemtes skikkelig om du hadde vært min partner og i fullt alvor hadde kommet på forelesning / jobb i et slikt kostyme.

Hei!

Jeg spurte mitt barn og syns god ide.

Men barn er ikke voksne, så mulig noe med tenkningen som er annerledes.

Jeg spør ikke min psykiater når " alle" er så enige i at jeg vil få mye oppmerksomhet, det orker jeg ikke!!

Så jeg lar det være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, nå lo jeg høyt, jeg ser det for meg! Lille du i supermannsdrakt blant studentene i den tro at ingen legger merke til deg :) De andre her har helt rett i at du vil bli den mest omtalte personen på Blindern - ja i Oslo - om du tropper opp som supermann. Jeg ville ikke bli overrasket om det førte deg til VG eller Nettavisen eller lignende heller faktisk.

I tillegg til å bli sett blir du sikkert årets "snakkis" også, folk vil helt sikkert spekulere på hvem som skjuler seg bak kostymet (og hvorfor). Det var en artig (i betyningen komisk) men dårlig ide om du ønsker å være anonym, for er det noe et kostyme vil gjøre så er det å skille seg ut. Jo vanligere og mindre fargerike klær, jo meg blir man en av mengden, slik Lillemus sier.

Jeg kan forklare prinsippet best på denne måten kanskje:

LIK - LIK - LIK - LIK - ULIK - LIK - LIK

Hei!

Ja jeg ble glad, trodde dette var en flott løsning, forstår nå jeg tok feil:-(

Merkelig at jeg tenker, tror og oppfatter sååå annerledes, enda ??

Da jeg var barn, gikk jeg på skolen med et pledd over hodet, jeg trodde faktisk ingen så meg da, det spørs nå om ikke det er feil?

Dette minnet meg om det.

Jeg er forferdelig mye på min helt egne " planet" tankemessig, det er bare trist!

Derfor blir jeg deprimert. Jeg tror faktisk jeg er deprimert, men det tror jeg bare selv, så da er jeg nok ikke det.

Endret av Madelenemie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får leke muslim da :)  Burka er løsningen for deg :P  Du kunne fått min, men jeg tror den ble liggende igjen i gamlehuset da jeg skilte meg og flyttet ut :-)

Hei!

Tenkte på det, men jeg liker ikke løse klær, klær som kan henge seg fast, og klær som er i veien, liker supermanndrakt jeg.

Men skal ikke bruke det, det kan jo hende foreleser uansett ikke vil tillate det, jeg kom på debatten om burka , og dessuten var ideen, ikke å bli sett, og jeg vil jo ikke engang bli stilt spørsmål, så det er altså feil løsning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...