Gå til innhold

Fury


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er forferdelig mye på min helt egne " planet" tankemessig, det er bare trist!

Derfor blir jeg deprimert. Jeg tror faktisk jeg er deprimert, men det tror jeg bare selv, så da er jeg nok ikke det.

 

Jeg synes også det virker som om du er deprimert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Madelenemie

    13

  • AnonymBruker

    7

  • skrevet

    5

  • Lillemus

    4

Mest aktive i denne tråden

Jeg synes også det virker som om du er deprimert.

Hei!

Nettopp da er det mulig jeg er det.

Jeg holdt i går på å forberede/ tenke på døden, " dessverre" hadde jeg glemt å sette mobilen på lydløs:-( og det pep så på den mest uginstigste tiden:-( det var jo greit nok, så slapp jeg gjøre noe jeg ville angret på, men nå er intervaller mellom planene mindre og mindre.

Jeg får innfall sånn at når jeg får en ide, blokkerer den for mye annet, men ved påminnelser som når telefonen pep, og det stod " elsker deg" da skjønte jeg igjen at dette var galt. Jeg satte meg da oppgitt ned. Jeg håper jeg ikke glemmer meg mer, for jeg trodde ikke man kunne få slike innfall når man vet konsekvensene osv..men det føles som jeg får black- out, jeg husker ikke feks opp til 5 timer pr dag...rart? .men det går nok bra som et ordtak sier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Nettopp da er det mulig jeg er det.

Jeg holdt i går på å forberede/ tenke på døden, " dessverre" hadde jeg glemt å sette mobilen på lydløs:-( og det pep så på den mest uginstigste tiden:-( det var jo greit nok, så slapp jeg gjøre noe jeg ville angret på, men nå er intervaller mellom planene mindre og mindre.

Jeg får innfall sånn at når jeg får en ide, blokkerer den for mye annet, men ved påminnelser som når telefonen pep, og det stod " elsker deg" da skjønte jeg igjen at dette var galt. Jeg satte meg da oppgitt ned. Jeg håper jeg ikke glemmer meg mer, for jeg trodde ikke man kunne få slike innfall når man vet konsekvensene osv..men det føles som jeg får black- out, jeg husker ikke feks opp til 5 timer pr dag...rart? .men det går nok bra som et ordtak sier.

 

Du må snakke med din psykiater om dette neste gang du har time. Er det lenge til du skal til henne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må snakke med din psykiater om dette neste gang du har time. Er det lenge til du skal til henne?

Hei!

Ja fordi jeg er sliten, orker jeg ikke møte noen, ingen! Derfor stengte jeg min Mail for sliten.

Jeg tenker avlyse neste time fordi jeg er jo syk, og da orker jeg ikke snakke. Før skrev jeg, men nå får jeg det ikke til, ordene blir feil.

Jeg orker ikke høre at det går bra, at jeg er så flink og at jeg får til så mye nå, jeg trenger å være mer alene.

Jeg har nummer utenfor hver sorg på en liste, men den viser jeg ikke til noen, for da sier de jeg ikke skal være lei meg, men det hjelper ikke at de sier det, da er det bedre å få være lei seg i fred. Jeg lurer på hva de store hullene/ black- outene er? Feks sa et menneske at var innom en dag, jeg virket syk, så hun kontaktet meg neste dag, men jeg vet ikke at hun var her:-(

Jeg vet heller ikke hvor det ble av tidene, jeg blir borte, min mann sier jeg er så lite i stuen for tiden, men jeg er jo i stuen, men jeg blir altså borte, ikke fjern, mister bevisstheten ca 5 timer pr dag, dette har pågått ca 1,5 mnd tror jeg. Min mann tror jeg sover, men jeg gjør jo ikke det på dagtid:-(

Nå er jeg bedre, men jeg har nå vært borte noen timer, når jeg kom ut var det mørkt ,bare noen våkne, men før jeg ble borte, har jeg lagd pizza, stekt, skjært opp og dekket på, jeg har gjort det, men jeg husker det ikke:-( jeg fikk beskjed av barna at jeg har lagd så god pizza, bare synd jeg ikke husker det. Dette poster jeg som anonym, fordi det stemmer ikke at jeg ikke husker store deler av dagene.

Det er flaut.

Jeg tror jeg må faste, for jeg må ikke miste hukommelsen sånn.

Anonymous poster hash: 516a5...ed4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Ja fordi jeg er sliten, orker jeg ikke møte noen, ingen! Derfor stengte jeg min Mail for sliten.

Jeg tenker avlyse neste time fordi jeg er jo syk, og da orker jeg ikke snakke. Før skrev jeg, men nå får jeg det ikke til, ordene blir feil.

Jeg orker ikke høre at det går bra, at jeg er så flink og at jeg får til så mye nå, jeg trenger å være mer alene.

Jeg har nummer utenfor hver sorg på en liste, men den viser jeg ikke til noen, for da sier de jeg ikke skal være lei meg, men det hjelper ikke at de sier det, da er det bedre å få være lei seg i fred. Jeg lurer på hva de store hullene/ black- outene er? Feks sa et menneske at var innom en dag, jeg virket syk, så hun kontaktet meg neste dag, men jeg vet ikke at hun var her:-(

Jeg vet heller ikke hvor det ble av tidene, jeg blir borte, min mann sier jeg er så lite i stuen for tiden, men jeg er jo i stuen, men jeg blir altså borte, ikke fjern, mister bevisstheten ca 5 timer pr dag, dette har pågått ca 1,5 mnd tror jeg. Min mann tror jeg sover, men jeg gjør jo ikke det på dagtid:-(

Nå er jeg bedre, men jeg har nå vært borte noen timer, når jeg kom ut var det mørkt ,bare noen våkne, men før jeg ble borte, har jeg lagd pizza, stekt, skjært opp og dekket på, jeg har gjort det, men jeg husker det ikke:-( jeg fikk beskjed av barna at jeg har lagd så god pizza, bare synd jeg ikke husker det. Dette poster jeg som anonym, fordi det stemmer ikke at jeg ikke husker store deler av dagene.

Det er flaut.

Jeg tror jeg må faste, for jeg må ikke miste hukommelsen sånn.

Anonymous poster hash: 516a5...ed4

Du er helt nødt til å snakke med din psykiater om dette. Dette _kan_ skyldes medisinske forhold som bør utredes nærmere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Ja fordi jeg er sliten, orker jeg ikke møte noen, ingen! Derfor stengte jeg min Mail for sliten.

Jeg tenker avlyse neste time fordi jeg er jo syk, og da orker jeg ikke snakke. Før skrev jeg, men nå får jeg det ikke til, ordene blir feil.

Jeg orker ikke høre at det går bra, at jeg er så flink og at jeg får til så mye nå, jeg trenger å være mer alene.

Jeg har nummer utenfor hver sorg på en liste, men den viser jeg ikke til noen, for da sier de jeg ikke skal være lei meg, men det hjelper ikke at de sier det, da er det bedre å få være lei seg i fred. Jeg lurer på hva de store hullene/ black- outene er? Feks sa et menneske at var innom en dag, jeg virket syk, så hun kontaktet meg neste dag, men jeg vet ikke at hun var her:-(

Jeg vet heller ikke hvor det ble av tidene, jeg blir borte, min mann sier jeg er så lite i stuen for tiden, men jeg er jo i stuen, men jeg blir altså borte, ikke fjern, mister bevisstheten ca 5 timer pr dag, dette har pågått ca 1,5 mnd tror jeg. Min mann tror jeg sover, men jeg gjør jo ikke det på dagtid:-(

Nå er jeg bedre, men jeg har nå vært borte noen timer, når jeg kom ut var det mørkt ,bare noen våkne, men før jeg ble borte, har jeg lagd pizza, stekt, skjært opp og dekket på, jeg har gjort det, men jeg husker det ikke:-( jeg fikk beskjed av barna at jeg har lagd så god pizza, bare synd jeg ikke husker det. Dette poster jeg som anonym, fordi det stemmer ikke at jeg ikke husker store deler av dagene.

Det er flaut.

Jeg tror jeg må faste, for jeg må ikke miste hukommelsen sånn.

Anonymous poster hash: 516a5...ed4

 

Syntes du skal bestille en legetime.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er helt nødt til å snakke med din psykiater om dette. Dette _kan_ skyldes medisinske forhold som bør utredes nærmere.

Hei!

 

Ja jeg ble satt opp på MR , men jeg har ikke så mye tid som vanlige mennesker. (dessuten finner man ikke noe tror jeg)

Jeg har funksjonshemmede barn, og jeg er mer sliten enn NT-mennesker, i tillegg har jeg forstått hvor alvorlig autisme er!

Pga av forklaringene til psykiateren på Ullevål, eksekutive funksjonsvansker er noe av det mest alvorlige de ser.

Som psykiateren sa, "det hjelper ingenting med høy IQ, når man har eksekutive funksjonsvansker".

 

Dessuten forstår jeg ofte ikke hva jeg skal svare på spørsmålene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...