Gå til innhold

Hvordan avslutte pga. for liten penis?


nypa

Anbefalte innlegg

Jeg har nylig blitt kjent med en mann som jeg har datet noen ganger, og i går hadde vi sex for første gang. Pga. at det var lenge siden jeg hadde hatt sex, var det selvsagt deilig og jeg fikk orgasmer, men jeg vet at dette ikke ville fungert på sikt pga at han har alt for liten penis. Før vi hadde sex, var vi enige om at vi hadde mye til felles og at dette kanskje kunne bli et varig forhold. Nå vil jeg bare fortest mulig avslutte det hele. Hva sier jeg uten å ødelegge mannens selvtillit?

 

Du motsier deg selv ganske kraftig synes jeg, dermed blir det vanskelig å ta det du skriver seriøst. Du fikk orgasmer og opplevde samleiet som bra, men nå vil du dumpe ham fordi han ikke kan komme til å tilfredsstille deg (i fremtiden), selv om det er akkurat det han har gjort.

 

Jeg klarer ikke å se logikken? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 59
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • AnonymBruker

    10

  • Maglor

    8

  • nypa

    7

  • Kaptein Kaos

    7

Tja skal ikke dømme deg for at du vil ha en større pikk jeg, fortell fyren at du egentlig bare ville ha en ons med en deilig mann så overlever han nok. Er det det visuelle som er viktig for deg eller følelsen av å fylles? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Det er ikke noe selvmotsigende med det du sier. Noe kan være godt nok for en gangs skyld, når det er lenge siden man har fått noe, men samtidig kan man vite at det ikke er bra nok til å fungere på sikt. Med litt erfaring vet man hva som funker og ikke. 

 

Dette er jo et veldig tabu tema (som du ser har en mann i denne tråden reagert litt umodent, men selvfølgelig likevel forståelig da han sannsynligvis føler seg litt truffet og truet), men det er ikke noe galt med det. Det er ikke overflatisk. Et fungerende sexliv er noe av det viktigste for et forholds fremtid. 

 

Men, du dumper han selvfølglig høflig. Si at du ikke har de riktige følelsene. Det er ikke løgn, fordi du har faktisk ikke de riktige følelsene når du ikke ser for deg at det kommer til å funke på sikt. (Ikke si det, si bare det med følelsene.) Han overlever, og dere finner begge noen dere passer bedre med. 



Anonymous poster hash: 6e65a...540
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for til slutt et fornuftig svar. Ja dette er åpenbart tabu, og mange menn som føler seg såret av en slik tråd sikkert. Det var akkurat slik du skriver; det var godt nok der og da, men jeg vet det ikke ville fungert i lengden. Jeg har fylt 40 år, og er en heldig kvinne som lett får orgasmer, men jeg føler meg likevel utilfredsstilt når mannen er for liten for meg. Det visuelle ved en stor penis har ikke så stor betydning, men en liten penis greier ikke å fylle meg på en slik måte at jeg får det sexlivet jeg ønsker. Jeg ønsker å finne meg en mann som jeg kan ha et kjærlighetsforhold og rikt sexliv med resten av livet, og da har dette med størrelse en betydning for meg. Mulig jeg har vært bortskjemt fra tidligere forhold, men de siste mennene jeg har hatt har vært for små. Nå har jeg møtt en ny mann, og jeg tenker at jeg må finne ut av dette så fort som mulig for å unngå å kaste bort tida til både meg og han. Det tar seg ikke ut å be om at han oppgir størrelsen før vi starter å date ;-) Jeg hadde blitt sjokkert om mannen hadde spurt meg om jeg ville definere vaginaen min som liten eller stor. Noen som har forslag til hvordan en kan få avdekket dette med størrelse på penis uten å spørre direkte eller å gå til sengs med han?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel

Ja du kan godt si det er tabu. Det er også tabu å gjøre det slutt med en kvinne fordi hun er "vid" etter en fødsel. Hvorfor tror du slike ting er tabu? Er det lurt å fjerne alle tabuer?

Angående det "kloke" svaret: Hvis det er noe som er umodent her er det å påstå at de som sier i mot deg har små peniser. Det ville forresten vært trist om det var sant, særlig siden flere av dem er kvinner.

Jeg synes du er overfladisk, men det har du jo lov til. Bare pass på så du ikke får en stadig lengre liste med krav for da kan det bli vanskelig. Jeg tror enkelte over 40 går i den fella.

Til saken: Du kan spørre en X. Du kan foreslå nakenbading eller badstue. En slapp penis sier ikke så mye om størrelsen, men litt sammenheng er det nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det mest fornuftige svaret jeg kan komme med i denne sammenhengen er, finn deg en partner med afrikansk opprinnelse. Afrikanerne har brukt penisstørrelse som avgjørelse for hvem i flokken som skal få formere seg og hvem som ikke skal det, og dermed er det avlet frem en rase* med gjennomsnittlig ganske store peniser

 

Størrelse i slapp tilstand sier noe det også men du kan ikke fastslå noe sikkert fra det grunnet veldig varierende øking i størrelse ved erigering

 

*PK folk hevder det ikke finnes menneskeraser fordi "individuelle forskjeller i samme rase er mye større enn forskjellene mellom de forskjellige menneskerasene". Men jeg synes det er et passende ord og jeg legger ikke noe ondt bak dette eller at noen raser er mer verdt enn andre selv om folk tydeligvis liker å tolke deg som nazist hvis du snakker om menneskeraser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det mest fornuftige svaret jeg kan komme med i denne sammenhengen er, finn deg en partner med afrikansk opprinnelse. Afrikanerne har brukt penisstørrelse som avgjørelse for hvem i flokken som skal få formere seg og hvem som ikke skal det, og dermed er det avlet frem en rase* med gjennomsnittlig ganske store peniser

 

Det hevdes at dette er en myte (men vet ikke om man kan stole på Dagbladet, da). (noe sånt)

 

http://www.dagbladet.no/magasinet/2006/06/15/468984.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet i alle fall ikke, og glad er jeg for det.

 

Flaks som bor i Norge og ikke må bli prostituert hvis du ikke får deg no 'jobbings' da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angående det "kloke" svaret: Hvis det er noe som er umodent her er det å påstå at de som sier i mot deg har små peniser. Det ville forresten vært trist om det var sant, særlig siden flere av dem er kvinner.

"Er dere enige i at det er greit å forlate drømmemannen pga. penis på 10 cm?"

"Samme for oss, men det tyder vel på en overfladisk og grunn personlighet."

"Dere har små peniser. Alle sammen."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm... tror du noen hadde betalt for meg?

Send meg bilde av deg med sensurert ansikt på PM så skal jeg gjøre en vurdering. Du er vel kanskje litt gammel og litt tykk da men hvem vet :P

 

det er jo utstyret som teller uansett

Endret av Trollings
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Send meg bilde av deg med sensurert ansikt på PM så skal jeg gjøre en vurdering. Du er vel kanskje litt gammel og litt tykk da men hvem vet :P

 

det er jo utstyret som teller uansett

Meh.

Måtte i såfall bli kvinner, 55+ antageligvis, da... :P

Men jeg har lissom på følelsen at disse postene ikke overlever morgendagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meh.

Måtte i såfall bli kvinner, 55+ antageligvis, da... :P

Men jeg har lissom på følelsen at disse postene ikke overlever morgendagen.

 

TS sin trolling er jo værre enn svarene, så da får admin isåfall slette hele tråden lol

 

men men

 

Får ikke mer morro enn man lager selv (noe sånt?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS sin trolling er jo værre enn svarene, så da får admin isåfall slette hele tråden lol

 

men men

 

Får ikke mer morro enn man lager selv (noe sånt?)

Probably troll ja. Noen sier "don't feed the troll", men vi liker det jo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har forslag til hvordan en kan få avdekket dette med størrelse på penis uten å spørre direkte eller å gå til sengs med han?

 

Be han runke for deg over skype fordi du savner han så mye. Problem solved.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har forslag til hvordan en kan få avdekket dette med størrelse på penis uten å spørre direkte eller å gå til sengs med han?

 

På datingsider er det neppe noe problem å få se bilder av utstyret før dere eventuelt møtes i RL.

Anonymous poster hash: b4541...654

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

På datingsider er det neppe noe problem å få se bilder av utstyret før dere eventuelt møtes i RL.

Anonymous poster hash: b4541...654

 

Imidlertid er mange flinke med photoshop i dag og lyver gjerne på seg noen cm ekstra. (Damene tar en Kardashian naturligvis)

Endret av Maglor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

(Damene tar en Kardashian naturligvis)

Hvorfor det? Det er vel ingen som syns hun er hot?

Hun er bare en ape som finner på triks for å fange rampelyset og bli rikere! (Og vi er lettlurte fjols.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...