Gå til innhold

Hvordan avslutte pga. for liten penis?


nypa

Anbefalte innlegg

Hvorfor det? Det er vel ingen som syns hun er hot?

Hun er bare en ape som finner på triks for å fange rampelyset og bli rikere! (Og vi er lettlurte fjols.)

 

Jeg mener de bruker photoshop til å få finere rumpe smalere midje etc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 59
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • AnonymBruker

    10

  • Maglor

    8

  • nypa

    7

  • Kaptein Kaos

    7

hei!

jeg har ikke mye erfaring, dvs har ikke hatt mange menn, men for meg gjelder kun vaginal oregasme,

det kommer fort, man blir trøtt og sover tungt fort.

så for de som ikke tror det fins, de bør forske bedre og mer:-)

og kanskje derfor betyr størrelse på penis noe...jeg vet ikke, men det kan jo hende det er grunnen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nypa, on 20 Nov 2014 - 18:20, said:

Jeg har nylig blitt kjent med en mann som jeg har datet noen ganger, og i går hadde vi sex for første gang. Pga. at det var lenge siden jeg hadde hatt sex, var det selvsagt deilig og jeg fikk orgasmer, men jeg vet at dette ikke ville fungert på sikt pga at han har alt for liten penis. Før vi hadde sex, var vi enige om at vi hadde mye til felles og at dette kanskje kunne bli et varig forhold. Nå vil jeg bare fortest mulig avslutte det hele. Hva sier jeg uten å ødelegge mannens selvtillit?

Hvis det er det som er det viktigste for deg, så er det nok det beste for mannen at han blir kvitt deg. Men det styggeste du kan gjøre er å fortelle grunnen. Håper han finner seg en mer moden kvinne han kan bli glad i og som er glad i han. Anonymous poster hash: f0bb5...14c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel

hei!

jeg har ikke mye erfaring, dvs har ikke hatt mange menn, men for meg gjelder kun vaginal oregasme,

det kommer fort, man blir trøtt og sover tungt fort.

så for de som ikke tror det fins, de bør forske bedre og mer:-)

og kanskje derfor betyr størrelse på penis noe...jeg vet ikke, men det kan jo hende det er grunnen.

 

Når jeg var liten leste jeg i Ukeblader, det nye etc at kvinner nærmest er ufølsomme i vagina og at penetrasjon omtrent er meningsløst for dem. Det stemmer ikke med min erfaring.

 

Min erfaring er at damer er ganske opptatt av å få noe inni seg, men at de trenger å bli stimulert på klitoris samtidig for å få orgasme.

 

Jeg har heller ikke så veldig bred erfaring må jeg innrømme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg var liten leste jeg i Ukeblader, det nye etc at kvinner nærmest er ufølsomme i vagina og at penetrasjon omtrent er meningsløst for dem.

Dette må ha vært før internett... i gamle dager så var det sånn "man tager hva man haver"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når jeg var liten leste jeg i Ukeblader, det nye etc at kvinner nærmest er ufølsomme i vagina og at penetrasjon omtrent er meningsløst for dem. Det stemmer ikke med min erfaring.

 

Min erfaring er at damer er ganske opptatt av å få noe inni seg, men at de trenger å bli stimulert på klitoris samtidig for å få orgasme.

 

Jeg har heller ikke så veldig bred erfaring må jeg innrømme.

Jeg får også vaginalorgasme, har ikke behov for å bli stimulert på klitoris da.

Med de første mennene jeg var med fikk jeg det ikke. Tror det var fordi de var litt for lang for meg og det var lett for at det gjorde vondt. Han jeg er med nå passer bedre, da pleier jeg å komme etter et par minutter med sex.

Anonymous poster hash: 034e0...1af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja min erfaring er at kvinner er veldig forskjellige. Både med tanke på hva de liker og hvordan de liker det og hvordan de kommer. Men opptatt av å få noe i seg ja, forspill er tydelig ikke så superviktig som mange påstår :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel

Dette må ha vært før internett... i gamle dager så var det sånn "man tager hva man haver"...

 

Det var før internett ble vanlig i de tusen hjem, i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel

 

Jeg får også vaginalorgasme, har ikke behov for å bli stimulert på klitoris da.

Med de første mennene jeg var med fikk jeg det ikke. Tror det var fordi de var litt for lang for meg og det var lett for at det gjorde vondt. Han jeg er med nå passer bedre, da pleier jeg å komme etter et par minutter med sex.

Anonymous poster hash: 034e0...1af

 

 

OK, så det er ikke bare en fordel med lengst mulig snabel. Fint at du fant en som passet til deg.

 

Jeg har også erfaring med at damer kan komme ganske fort (selv om jeg regner meg som helt middels i senga). Det med at det tar 20 minutter for en dame å komme er nok også en generalisering fra Det Nyes side.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg var liten leste jeg i Ukeblader, det nye etc at kvinner nærmest er ufølsomme i vagina og at penetrasjon omtrent er meningsløst for dem. Det stemmer ikke med min erfaring.

Vel - sexologen her inne har uttalt det samme... Jeg flirte godt da gitt. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel - sexologen her inne har uttalt det samme... Jeg flirte godt da gitt. ;)

 

Jøss så peniser og dildoer kan faktisk brukes til noe, hvem skulle trodd det? :D

 

Jeg lurer på om disse mytene (selv blant leger) om at kvinner trenger så mye oppvarming og egentlig ikke vil ha pikk kommer av en samfunnsmessig frykt for kvinnelig seksualitet og kåthet vi tydeligvis ennå ikke er helt kommet over...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss så peniser og dildoer kan faktisk brukes til noe, hvem skulle trodd det? :D

 

Jeg lurer på om disse mytene (selv blant leger) om at kvinner trenger så mye oppvarming og egentlig ikke vil ha pikk kommer av en samfunnsmessig frykt for kvinnelig seksualitet og kåthet vi tydeligvis ennå ikke er helt kommet over...

Jeg har aldri skjønt det der med at mange sier at om mannen vil ha sex så må han ta oppvasken eller vaske golvet først... ;)

 

Forspill og oppvarming kan være deilig det, men det er ikke alltid man gidder det - noen ganger er rett på sak det som gjelder! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt enig med deg. Ikke alltid det er nødvendig med så mye oppvarming, men da er det desto viktigere at det er litt størrelse på redskapen. Folk må da vel ha skjønt at det går an for kvinner å få vaginale orgasmer, selv om ikke alle er i stand til det.

Jeg syns det er underlig at jeg skal bli beskyldt for å være overfladisk fordi jeg ønsker meg en fungerende og deilig sexliv. For meg er sex en usedvanlig viktig del av et forhold. Hvis mannen har liten penis fungerer det ikke over tid for min del, og da er han heller ikke drømmemannen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig med deg nypa, folk liker forskjellige ting og det er ingen grunn til å skamme seg over det enten man vil ha store pikker, små pupper, høye menn, feite damer eller whatever.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel

Helt enig med deg. Ikke alltid det er nødvendig med så mye oppvarming, men da er det desto viktigere at det er litt størrelse på redskapen. Folk må da vel ha skjønt at det går an for kvinner å få vaginale orgasmer, selv om ikke alle er i stand til det.

Jeg syns det er underlig at jeg skal bli beskyldt for å være overfladisk fordi jeg ønsker meg en fungerende og deilig sexliv. For meg er sex en usedvanlig viktig del av et forhold. Hvis mannen har liten penis fungerer det ikke over tid for min del, og da er han heller ikke drømmemannen.

Jaja. Kanskje dårlig gjort å kalle deg overfladisk. Jeg har stort sett bare vært i lange forhold siden jeg var ungdom. I sånne forhold virker det nesten utenkelig å gjøre det slutt pga en liten fysisk "skavank".

Når man ikke har et nært forhold til personen kan man jo tillate seg å være litt overfladisk. Ops, der sa jeg det igjen. Unnskyld da.

Får i alle fall håpe du finner en som passer til deg.

Endret av Gargamel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt gjør du det ikke slutt med mannen din gjennom mange år. Du valgte vel han fordi du var fornøyd med han, og fordi han passet deg. Men det er ikke sikkert du hadde blitt sammen med han i utgangspunktet hvis dere ikke passet sammen seksuelt, selv om han var en grei kar ellers. I mitt tilfelle hadde jeg møtt han fire ganger. Jeg syntes han var hyggelig og grei, men var ikke forelsket. Jeg tenkte kanskje at forelskelsen ville komme om vi gikk et skritt videre og hadde sex, men da avdekket jeg altså at han ikke passet meg på det området. Da er det vel ikke overfladisk å velge å avslutte forholdet og lete videre etter en som passer meg bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vagina er ufølsom, men det er ikke så langt bort til klitoris så klitoris stimuleres også gjennom vagina, og dermed kan man få orgasme ved vaginal stimulering, selv om det er klitoris som har skylden. Forøvrig akkurat samme prinsipp som ved analsex.

 

[goatse]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde en fra Nigeria en gang.. Han var så stor at jeg bare skrek før han var tredjekvart inn og vi måtte bare avslutte det hele.



Anonymous poster hash: f11bd...92c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...