Gå til innhold

Videregående fravær, sykt barn. Tråkka i salaten..

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har satt meg fast i en krøll ja..

Har en 19 mnd. gammel jente og mor går siste året på videregående. I starten av skoleåret fikk barnet mye forkjølelse og for slapp til å være i barnehage til tider, tannfrembrudd etc. Jeg var så korttenkt at jeg søkte kjapt på nett og forum ang. fravær. Jeg forsto det slik at jeg må ha legeerklæring på at jeg har barn som har vært syk og at legeerklæringen leveres i slutten av året. Tenkte da at ja det er jo klart at jeg kan jo ikke komme til legen med barnet hver gang hun får en tann og har litt feber.. Jeg var nettopp hos legen som sier at jeg måtte ha ringt eller kommet med barnet når nettopp dette skjer..Er så irritert på meg selv for å ha gjort en sånn unødvendig tabbe. Hva nå?  :o

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...