Gå til innhold

Pussig - kroppsfornemmelse osv osv

Anbefalte innlegg

Jeg føler meg annerledes, men jeg er likevel den samme. Jeg gjør de samme tingene, men gjør dem litt annerledes. Det sies at det tar tid å innarbeide nye vaner, men det tar visst tid å tilpasse seg resultatet av de nye vanene også. Etter å ha spist sunt og mosjonert jevnlig i ett år, føler jeg meg ikke ekkel lenger, jeg er ikke matlei, jeg er mer opplagt og jeg sover jevnt over bedre. Jeg har fått interesse for ernæring, matpolitikk og matlaging. Kroppen min er mer harmonisk, bredden og høyden passer overens. Jeg begynner å se ut som jeg driver med yoga...! Jeg gjør ikke det, bare vanlig til og fra og bedagelige kveldsturer, og innimellom noen halvhjertede styrkeøvelser på stuegulvet. Men mer skal det altså ikke til før man ser resultater. 

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/402382-pussig-kroppsfornemmelse-osv-osv/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg føler meg annerledes, men jeg er likevel den samme. Jeg gjør de samme tingene, men gjør dem litt annerledes. Det sies at det tar tid å innarbeide nye vaner, men det tar visst tid å tilpasse seg resultatet av de nye vanene også. Etter å ha spist sunt og mosjonert jevnlig i ett år, føler jeg meg ikke ekkel lenger, jeg er ikke matlei, jeg er mer opplagt og jeg sover jevnt over bedre. Jeg har fått interesse for ernæring, matpolitikk og matlaging. Kroppen min er mer harmonisk, bredden og høyden passer overens. Jeg begynner å se ut som jeg driver med yoga...! Jeg gjør ikke det, bare vanlig til og fra og bedagelige kveldsturer, og innimellom noen halvhjertede styrkeøvelser på stuegulvet. Men mer skal det altså ikke til før man ser resultater.

Hei!

Siden du er så i kontakt med kroppen din:-) kan du kjenne en naturlig endring.

Da jeg første gang fastet i 40 dgr på vann, trodde verge jeg skulle dø, jeg var da 17 år.

Jeg ble tatt med til blant annet en helsekostbutikk etter lege, i helsekostbutikken ble jeg behandlet som spesiell, de sa det så ut som jeg svevde, / var en engel, og da de fikk høre jeg ikke hadde spist, men kun drukket vann i 40 dgr behandlet de meg rart, kanskje som en form for overnaturlig?? Jeg vet ikke.

Jeg har fastet 40, 50 og 60 dgr kun på vann. Ikke etter jeg fikk barn pga av konstant amming, den ene ferdig den andre født osv..

Man blir tynn, men man fyrer hjernen med ketoner og det gir energi.

Så mat gjør forandring.:-)

Endret av Madelenemie

Hei!

Siden du er så i kontakt med kroppen din:-) kan du kjenne en naturlig endring.

Da jeg første gang fastet i 40 dgr på vann, trodde verge jeg skulle dø, jeg var da 17 år.

Jeg ble tatt med til blant annet en helsekostbutikk etter lege, i helsekostbutikken ble jeg behandlet som spesiell, de sa det så ut som jeg svevde, / var en engel, og da de fikk høre jeg ikke hadde spist, men kun drukket vann i 40 dgr behandlet de meg rart, kanskje som en form for overnaturlig?? Jeg vet ikke.

Jeg har fastet 40, 50 og 60 dgr kun på vann. Ikke etter jeg fikk barn pga av konstant amming, den ene ferdig den andre født osv..

Man blir tynn, men man fyrer hjernen med ketoner og det gir energi.

Så mat gjør forandring.:-)

Takk for tips, men maten skimper jeg ikke på  :)

Skjønner at du syntes det var kult å faste, men det er ikke alt som er deilig som er sunt altså  :blink:

Er 60 dager uten mat virkelig bra for kroppen?

Hei!

Nei men går greit,

40 dgr er ufarlig, for normlvektige, jeg ble sykt tynn:-( men la fort på meg:-)

Har kun kjent meg bedre etter faster, det forholder jeg meg til og ikke teorier, som er dårlig dokumenterte.

Hei!

Nei men går greit,

40 dgr er ufarlig, for normlvektige, jeg ble sykt tynn:-( men la fort på meg:-)

Har kun kjent meg bedre etter faster, det forholder jeg meg til og ikke teorier, som er dårlig dokumenterte.

Tror ikke det funker for meg. Jeg blir svimmel, kvalm, og sur og gretten hvis det går mer enn 8-10 timer mellom måltidene.

Annonse

Fikk lyst til å dele dette også:

Jeg var på butikkrunde i dag, og i en av butikkene kom jeg uforvarende til å se meg selv i et speil. Jeg pleier å unngå det; jeg pleier å rykke til, "uææh, monster", er den sedvanlige reaksjonen. Men nå var min første tanke "en vennlig dame". Så tenkte jeg, "jøss, det er jo meg". Jeg så på meg selv og det var ok.

Noe er i ferd med å skje??

Fikk lyst til å dele dette også:

Jeg var på butikkrunde i dag, og i en av butikkene kom jeg uforvarende til å se meg selv i et speil. Jeg pleier å unngå det; jeg pleier å rykke til, "uææh, monster", er den sedvanlige reaksjonen. Men nå var min første tanke "en vennlig dame". Så tenkte jeg, "jøss, det er jo meg". Jeg så på meg selv og det var ok.

Noe er i ferd med å skje??

Hei!

Det som er skjedd er at du er blitt slank og vakker.

Vakker har du jo alltid vært, men ikke så lett å se under overvekt.

Som jeg sa da vi først møttes, du har svært vakker hud, slik at når du blir slank i tillegg så får det frem hele deg på en fin måte, og ikke rart , du går lettere, beveger deg lettere og er mer fornøyd, det har også mye å si.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...