stjernestøv Skrevet 29. november 2014 Skrevet 29. november 2014 Noen som vet om lignende musikk? 0 Siter
Madelenemie Skrevet 29. november 2014 Skrevet 29. november 2014 Noen som vet om lignende musikk? Det er jo mange... Beyonce m.fl... Bare høre på radio:-) Jeg er dårlig på navn :-) når jeg kommer på skal jeg skrive til deg:-) 0 Siter
stjernestøv Skrevet 29. november 2014 Forfatter Skrevet 29. november 2014 Det er jo mange... Beyonce m.fl... Bare høre på radio:-) Jeg er dårlig på navn :-) når jeg kommer på skal jeg skrive til deg:-) Ok, takk :-) 0 Siter
Madelenemie Skrevet 29. november 2014 Skrevet 29. november 2014 Ok, takk :-) Ok:-) Kryss fingre for meg:-( Skal på kjedelig voksenselskap nå:-( Har ikke lyst!! 0 Siter
stjernestøv Skrevet 29. november 2014 Forfatter Skrevet 29. november 2014 Ok:-) Kryss fingre for meg:-( Skal på kjedelig voksenselskap nå:-( Har ikke lyst!! Så kjedelig :-( Krysser fingrene for deg ja :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.