Gå til innhold

Men men

Anbefalte innlegg

Altså, jeg har ingen ting imot at 2 menn, som har kjent hverandre veldig veldig lenge, kanskje 15 år+ leker litt med hverandre. Det føler jeg er helt naturlig. Det er ingen ting galt med det. Og jeg tror ærlig talt det er den beste forklaringen som kan gis på spørsmålet

Dette er bare 'køddings'.

Sånn er nå nordmenn. Det er bare 'nisseri' og slikt. Sånn blir det når man bare bor i den 'gapahuken' Norge er.

Så sånn er det med den saken!

PS:

Jeg er veldig, veldig, veldig, veldig, veldig, veldig, veldig heterofil.

PS2:

Dette er bare enda, enda, enda mer 'anklagings'.

Skam dere.

Og skjerpings!

Anonymous poster hash: 16dd0...70c

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/402434-men-men/page/3/#findComment-3587544
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker, on 01 Dec 2014 - 21:04, said:

Det blir kanskje litt for mye fokus på julebordet, nå i disse førjulstider.

Det er sikkert artig det, men dere kan jo prøve å tenke litt på jobben deres og, da.

For å si det sånn.

Anonymous poster hash: 2cf46...de5

Jeg er arbeidsledig, men tenker å gå inn i kryssordbransjen.

Bare noe jeg tenkte på. Anonymous poster hash: 16dd0...70c

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/402434-men-men/page/3/#findComment-3587549
Del på andre sider

Jeg er arbeidsledig, men tenker å gå inn i kryssordbransjen.

Bare noe jeg tenkte på. Anonymous poster hash: 16dd0...70c

Jeg har tenkt å søke stilling som ADMIN på DOL, tror jeg gjennom det jeg har vist i mine innlegg her har rimelig god sjangs

men men, blir det avslag so blir det vel litt 'trollings isteden

Anonymous poster hash: eb391...f38

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/402434-men-men/page/3/#findComment-3587550
Del på andre sider

Annonse

Altså, jeg har ingen ting imot at 2 menn, som har kjent hverandre veldig veldig lenge, kanskje 15 år+ leker litt med hverandre. Det føler jeg er helt naturlig. Det er ingen ting galt med det. Og jeg tror ærlig talt det er den beste forklaringen som kan gis på spørsmålet

Men det er jo litt rart at det er så mange homser akkurat her inne da..

Bra for deg.

Mulig du kunne forklart litt bedre, du som vet hva det dreier seg om?

Anonymous poster hash: 04c0e...e72

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/402434-men-men/page/3/#findComment-3587573
Del på andre sider

• 7 år senere...
AnonymBruker skrev (På 14.4.2022 den 18.45):

Dette var en veldig rar tråd... skjønner ingen ting. 🤯

Anonymkode: 41f51...3a5

Jeg kjenner ikke hele bakhistorien, men tror det var noe slikt:

En småkjent blogger (Kall han XX) som var litt beryktet (navnet hans er bannlyst på kvinneguiden f.eks) og som sliter en del psykisk, bruker ofte fraser som "men men" og "noe sånt"

En kjent, tidligere superaktiv doler som også slet psykisk, SMIR (som gikk under mange navn), syntes det var artig og kopierte de frasene ofte.

Andre dolere som kjente både SMIR og XX begynte å kopiere SMIR og XX og tullet litt med han

Andre dolere som ikke kjente XX men så SMIR og andre si frasene ble smittet og begynte også å si frasene, det ble en trend.

Andre dolere som kjente til XX sin psykdom syntes det var mobbing og mente at en ikke burde bruke frasene !

SMIR forlot forumet, pga paranoide tanker bla.a om at DOLs admins var sure på han og skulle anmelde han til politiet eller noe og finne ut hans identitet den veien (om jeg husker rett). Han var også litt redd for en DOL bruker som han trodde forsøkte å hacke mobiltelefonen hans (det stemmer ikke, har jeg troverdige kilder på...)

Med Smir borte så begynte de andre brukerne som kjente XX og SMIR også å bli mindre aktive, og med det begynte trenden å dø ut

Du kan sikkert høre frasene en gang iblant men det er ikke noe en blir overveldet av i alle trådene lenger

Forumet var mye artigere med SMIR her, men, en får nøye seg med de folkene en har :) 

Noe sånt, vel ? Om andre har bedre hukommelse så gjerne fact check meg. 

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/402434-men-men/page/3/#findComment-4089719
Del på andre sider

Annonse

Like Utfall skrev (15 minutter siden):

Jeg kjenner ikke hele bakhistorien, men tror det var noe slikt:

En småkjent blogger (Kall han XX) som var litt beryktet (navnet hans er bannlyst på kvinneguiden f.eks) og som sliter en del psykisk, bruker ofte fraser som "men men" og "noe sånt"

En kjent, tidligere superaktiv doler som også slet psykisk, SMIR (som gikk under mange navn), syntes det var artig og kopierte de frasene ofte.

Andre dolere som kjente både SMIR og XX begynte å kopiere SMIR og XX og tullet litt med han

Andre dolere som ikke kjente XX men så SMIR og andre si frasene ble smittet og begynte også å si frasene, det ble en trend.

Andre dolere som kjente til XX sin psykdom syntes det var mobbing og mente at en ikke burde bruke frasene !

SMIR forlot forumet, pga paranoide tanker bla.a om at DOLs admins var sure på han og skulle anmelde han til politiet eller noe og finne ut hans identitet den veien (om jeg husker rett). Han var også litt redd for en DOL bruker som han trodde forsøkte å hacke mobiltelefonen hans (det stemmer ikke, har jeg troverdige kilder på...)

Med Smir borte så begynte de andre brukerne som kjente XX og SMIR også å bli mindre aktive, og med det begynte trenden å dø ut

Du kan sikkert høre frasene en gang iblant men det er ikke noe en blir overveldet av i alle trådene lenger

Forumet var mye artigere med SMIR her, men, en får nøye seg med de folkene en har :) 

Noe sånt, vel ? Om andre har bedre hukommelse så gjerne fact check meg. 

Frasen "men men" er helt vanlig her jeg bor da. 

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/402434-men-men/page/3/#findComment-4089723
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...