Gå til innhold

Kanskje det er bra at jeg er deprimert ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynte å tenke litt

Jeg lever et forferdelig liv, altså jeg bor i en hule jeg går ut av for å sanke mat en gang iblandt, ellers er jeg i hula og kommuniserer ikke med mennesker i den virkelig verden

De fleste ville jo sagt wow det er jo forferdelig trist liv...

Men jeg føler det ikke er så ille, jeg kjedder meg litt men dagene går jo på et vis, og jeg tror at jeg føler at det ikke er så ille fordi jeg er litt deprimert, preget av likegylkdighet og slikt, ikke sånn depresjon med masse negative følelser da

Men hva hvis depresjonen forsvinner, da vil jeg jo innse hvor forferdelig livet mitt er og bli alvorlig deprimert....

Så kanskje det egentlig er bra at jeg er deprimert og ikke bør ta medisiner mot det?

(Det med isolering har ikke noe med depresjon å gjøre i denne sammenhengen, den vil vedvare*)

Bare noe jeg tenkte på

Skrevet

Begynte å tenke litt

Jeg lever et forferdelig liv, altså jeg bor i en hule jeg går ut av for å sanke mat en gang iblandt, ellers er jeg i hula og kommuniserer ikke med mennesker i den virkelig verden

Men jeg føler det ikke er så ille, jeg kjedder meg litt men dagene går jo på et vis, og jeg tror at jeg føler at det ikke er så ille fordi jeg er litt deprimert, preget av likegylkdighet og slikt, ikke sånn depresjon med masse negative følelser da

Men hva hvis depresjonen forsvinner, da vil jeg jo innse hvor forferdelig livet mitt er og bli alvorlig deprimert....

Så kanskje det egentlig er bra at jeg er deprimert og ikke bør ta medisiner mot det?

(Det med isolering har ikke noe med depresjon å gjøre i denne sammenhengen, den vil vedvare*)

Bare noe jeg tenkte på

Trives du slik som du har det nå da?

Skrevet

Trives du slik som du har det nå da?

Jeg vet ikke, kjeder meg jo litt og er trøtt og slapp hele dagen men ellers har jeg det jo ok, tror jeg? Men det kan jo være depresjonen som maskerer min lidelse? Vet ikke

Skrevet

Jeg vet ikke, kjeder meg jo litt og er trøtt og slapp hele dagen men ellers har jeg det jo ok, tror jeg? Men det kan jo være depresjonen som maskerer min lidelse? Vet ikke

Det kan jo være verdt å prøve AD. Men hvis det så du har AS funker det neppe.

• 2 år senere...
Skrevet
På 2.12.2014 den 21.54, skrev skrev:

Begynte å tenke litt

Bare noe jeg tenkte på

Går på,medisiner mot depresjon og har det akkurat slik. Blir bare sløv og likeglad. Kanskje like bra egentlig?

Anonymkode: 8a286...336

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Går på,medisiner mot depresjon og har det akkurat slik. Blir bare sløv og likeglad. Kanskje like bra egentlig?

Anonymkode: 8a286...336

Velkommen i klubben  =S Nei hvem vet, det er vel bedre for deg siden du tar medisinene da får vi tro, bedre enn alternativet ellers ville du jo ikke tatt medisinene regner jeg med. Men det er synd at det skal være slik. Klemz

Gjest Maggie55
Skrevet

Har tenkt litt også

Det kan lett bli for mye kjærlighet og gode dager også. 

Hvor var vi mennesker uten motgangen egentlig?

I et evig nirvana?

Jeg mener det helt seriøst.

Kanskje er der ikke en storm for mye på jorda.✍

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...