skrev Skrevet 2. desember 2014 Skrevet 2. desember 2014 Begynte å tenke litt Jeg lever et forferdelig liv, altså jeg bor i en hule jeg går ut av for å sanke mat en gang iblandt, ellers er jeg i hula og kommuniserer ikke med mennesker i den virkelig verden De fleste ville jo sagt wow det er jo forferdelig trist liv... Men jeg føler det ikke er så ille, jeg kjedder meg litt men dagene går jo på et vis, og jeg tror at jeg føler at det ikke er så ille fordi jeg er litt deprimert, preget av likegylkdighet og slikt, ikke sånn depresjon med masse negative følelser da Men hva hvis depresjonen forsvinner, da vil jeg jo innse hvor forferdelig livet mitt er og bli alvorlig deprimert.... Så kanskje det egentlig er bra at jeg er deprimert og ikke bør ta medisiner mot det? (Det med isolering har ikke noe med depresjon å gjøre i denne sammenhengen, den vil vedvare*) Bare noe jeg tenkte på 0 Siter
slabbedask Skrevet 2. desember 2014 Skrevet 2. desember 2014 Begynte å tenke litt Jeg lever et forferdelig liv, altså jeg bor i en hule jeg går ut av for å sanke mat en gang iblandt, ellers er jeg i hula og kommuniserer ikke med mennesker i den virkelig verden De fleste ville jo sagt wow det er jo forferdelig trist liv... Men jeg føler det ikke er så ille, jeg kjedder meg litt men dagene går jo på et vis, og jeg tror at jeg føler at det ikke er så ille fordi jeg er litt deprimert, preget av likegylkdighet og slikt, ikke sånn depresjon med masse negative følelser da Men hva hvis depresjonen forsvinner, da vil jeg jo innse hvor forferdelig livet mitt er og bli alvorlig deprimert.... Så kanskje det egentlig er bra at jeg er deprimert og ikke bør ta medisiner mot det? (Det med isolering har ikke noe med depresjon å gjøre i denne sammenhengen, den vil vedvare*) Bare noe jeg tenkte på Trives du slik som du har det nå da? 0 Siter
skrev Skrevet 2. desember 2014 Forfatter Skrevet 2. desember 2014 Trives du slik som du har det nå da? Jeg vet ikke, kjeder meg jo litt og er trøtt og slapp hele dagen men ellers har jeg det jo ok, tror jeg? Men det kan jo være depresjonen som maskerer min lidelse? Vet ikke 0 Siter
slabbedask Skrevet 2. desember 2014 Skrevet 2. desember 2014 Jeg vet ikke, kjeder meg jo litt og er trøtt og slapp hele dagen men ellers har jeg det jo ok, tror jeg? Men det kan jo være depresjonen som maskerer min lidelse? Vet ikke Det kan jo være verdt å prøve AD. Men hvis det så du har AS funker det neppe. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. september 2017 Skrevet 5. september 2017 På 2.12.2014 den 21.54, skrev skrev: Begynte å tenke litt Jeg lever et forferdelig liv, altså jeg bor i en hule jeg går ut av for å sanke mat en gang iblandt, ellers er jeg i hula og kommuniserer ikke med mennesker i den virkelig verden De fleste ville jo sagt wow det er jo forferdelig trist liv... Men jeg føler det ikke er så ille, jeg kjedder meg litt men dagene går jo på et vis, og jeg tror at jeg føler at det ikke er så ille fordi jeg er litt deprimert, preget av likegylkdighet og slikt, ikke sånn depresjon med masse negative følelser da Men hva hvis depresjonen forsvinner, da vil jeg jo innse hvor forferdelig livet mitt er og bli alvorlig deprimert.... Så kanskje det egentlig er bra at jeg er deprimert og ikke bør ta medisiner mot det? (Det med isolering har ikke noe med depresjon å gjøre i denne sammenhengen, den vil vedvare*) Bare noe jeg tenkte på Går på,medisiner mot depresjon og har det akkurat slik. Blir bare sløv og likeglad. Kanskje like bra egentlig? Anonymkode: 8a286...336 0 Siter
skrev Skrevet 5. september 2017 Forfatter Skrevet 5. september 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Går på,medisiner mot depresjon og har det akkurat slik. Blir bare sløv og likeglad. Kanskje like bra egentlig? Anonymkode: 8a286...336 Velkommen i klubben =S Nei hvem vet, det er vel bedre for deg siden du tar medisinene da får vi tro, bedre enn alternativet ellers ville du jo ikke tatt medisinene regner jeg med. Men det er synd at det skal være slik. Klemz 0 Siter
Gjest Maggie55 Skrevet 7. september 2017 Skrevet 7. september 2017 Har tenkt litt også Det kan lett bli for mye kjærlighet og gode dager også. Hvor var vi mennesker uten motgangen egentlig? I et evig nirvana? Jeg mener det helt seriøst. Kanskje er der ikke en storm for mye på jorda.✍ 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.