Gå til innhold

Sulten hele tiden uten grunn!

Anbefalte innlegg

Hei. har ett lite problem i værdagen!

føler meg sulten veldig ofte, vet ikke om det er sult men er en ganske lik følelse, jeg er ganske tynn, men jeg spiser veldig regelmessig og veldig varierte måtider, mye hjemmelaget. men denne sult følelsen kommer å går, å hjelper liksom ikke å spise heller, så jeg begynte å lure om det hadde noe med nikotin å gjøre, siden jeg føler ofte at jeg må ta en snus selvom jeg bare blir å kaste den 2 minutter etterpå. vet nikotin ofte forvirrer kroppen med sult og søvn men virker ikke som om det var nikotin heller siden jeg sluttet i en periode, men har så begynt igjen. jeg sover kanskje også litt dårlig, ellers er alt helt bra. jeg trener også 2-3 dager i uken.

denne sult følelsen er veldig frustrerende siden jeg føler at jeg trenger noe men vet ikke helt hva, så da blir jeg ofte stresset å irritert.

vet dette også kan ha noe å gjøre med angst å stress, men jeg stresser ikke mye å jeg sliter heller ikke med angst, iallefall som jeg vet om

jeg vet at jeg har veldig bra blood trykk og bloodsukker. dette fikk jeg sjekket får jeg sjekket inn i mellom angående bryst smerter som kommer å går. 

har også laktose intolleranse
Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/402497-sulten-hele-tiden-uten-grunn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har hatt det sånn når jeg har magekatarr. Jeg får et ubehag i øvre mageregion som minner veldig om veldig sterk sultfølelse, og denne kommer gjerne rett etter at jeg har spist (som gjør at jeg skjønner at det ikke handler om sult, men noe annet). Jeg har vært hos mage/ tarmspesielist som sier at dette er et ganske vanlig symptom på katarr. Kanskje du skal be fastlegen din henvise deg til en spesialist for gastroskopiundersøkelse?

Endret av Kayia

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...