Gå til innhold

Barnebursdager

Anbefalte innlegg

Interessant synspunkt. Tenker du at fordømmelse vil få autister til å oppføre seg "normalt"?

Nei, var mer en reaksjon på at Xtra mener det er vrangvilje som ligger bak at man faktisk svarte på akkurat det mm spurte om i første innlegg i stedet for å velge å tolke innlegget hennes i en eller annen retning. Det blir jo etter hvert tydelig at mm mener noe annet enn det som står i første innlegg.

Man får ikke autister til å oppføre seg "normalt" ved å forstå dem ihjel heller. Mer enn andre trenger de veiledning, også når de er på viddene. Generelt sagt, altså...

Jeg synes det er helt fair å mene at man ikke serverer alkohol i voksenselskap i forbindelse med et barns bursdag. Vi gjør heller ikke det, men som sagt kommer det mer av tradisjon enn prinsipp for vår del.

Tror nok det prinsippet er temmelig vanlig her til lands. Jeg har sagt det før, jeg tror IKKE barn har vondt av å se voksne drikke et glass vin eller to i festlig lag, på julaften osv. Men igjen: Barns bursdag mener jeg skal feires på barns premisser.

• 1 måned senere...

Fortsetter under...

• Svar 106
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Madelenemie

27

• Kayia

13

• frosken

11

• Mrs D

9

Mest aktive i denne tråden

Jeg for min del blir mest provosert av alle de moralske pekefingrene i denne tråden. Synes selskapene hos Mm høres hyggelige ut for både barn og voksne, jeg. 

Nei gubban, la oss glemme all fornuft å pøse på med alkohol i barnebursdager, konfirmasjoner, barnedåper, det er jo HELT normalt. La oss gjemme alle moralske pekefingre og slå ut håret. Alkohol må vi ha!!! Wohoooooo :-D

• 5 uker senere...

Nei gubban, la oss glemme all fornuft å pøse på med alkohol i barnebursdager, konfirmasjoner, barnedåper, det er jo HELT normalt. La oss gjemme alle moralske pekefingre og slå ut håret. Alkohol må vi ha!!! Wohoooooo :-D

Skrev nettopp et svar om nyanser i en annen tråd. Du får det til å høres ut som at dersom det står en flaske på bordet MÅ den (og de andre i skapet) tømmes formoder jeg? ;)

• 1 måned senere...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...