Gå til innhold

Riktig av meg å "purre"?

Anbefalte innlegg

Jeg sendte forespørsel om vi skulle treffes, fikk kjapt svar at vi kunne ta et treff før jul, jeg spurte om vedkommende kom tilbake med nærmere forslag om tid og sted (siden vedkommender er mer opptatt enn meg). Dette var i månedsskiftet nov/des. Så har jeg ikke hørt noe mer. Er det mest grunn til å tro at vedkommende ikke ønsker at vi skal treffes, eller at det bare har gått i glemmeboken? Vedkommende er blid og hyggelig når vi treffes, men jeg forstår at det ikke nødvendigvis behøver å bety at h*n liker meg spesielt godt og frivillig vil være sammen med meg. Så jeg lurer på hva jeg bør gjøre!

Tillegg: H*n lar gjerne være å svare hvis svaret bare er "ja, ok". Jeg er også sånn, så det er greit. 

Endret av Bella Dotte
Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/402721-riktig-av-meg-%C3%A5-purre/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg sendte forespørsel om vi skulle treffes, fikk kjapt svar at vi kunne ta et treff før jul, jeg spurte om vedkommende kom tilbake med nærmere forslag om tid og sted (siden vedkommender er mer opptatt enn meg). Dette var i månedsskiftet nov/des. Så har jeg ikke hørt noe mer. Er det mest grunn til å tro at vedkommende ikke ønsker at vi skal treffes, eller at det bare har gått i glemmeboken? Vedkommende er blid og hyggelig når vi treffes, men jeg forstår at det ikke nødvendigvis behøver å bety at h*n liker meg spesielt godt og frivillig vil være sammen med meg. Så jeg lurer på hva jeg bør gjøre!

Tillegg: H*n lar gjerne være å svare hvis svaret bare er "ja, ok". Jeg er også sånn, så det er greit. 

Det har gått i glemmeboken, du bør bare purre!

(jeg driver og ikke skriver hei...:-( føler jeg er frekk, men det er uvant, Kaiyla skrev at jeg ikke skulle skrive Hei alltid)

Endret av Madelenemie

;)

Hygg deg! Mye går nemlig i glemmeboken min, så glad hvis noen purrer...:-)

:) Jeg fikk en purring i dag jeg også, vedkommende hadde sendt på mail og bedt meg svare på sms, sånt blir det bare surr av, så jeg var glad for at h*n minte meg på det! Og da tankte jeg at kanskje har andre det sånn også  :o

Endret av Bella Dotte

:) Jeg fikk en purring i dag jeg også, vedkommende hadde sendt på mail og bedt meg svare på sms, sånt blir det bare surr av, så jeg var glad for at h*n minte meg på det! Og da tankte jeg at kanskje har andre det sånn også  :o

Ja og ikke sjelden har du jo smsforstoppelse :o

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...