Gå til innhold

Skønner folk blir lei av meg

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sånn jeg ser det så er et stort pluss med nettbasert kommunikasjon tidsaspektet, man kan bare ta en pause når man måtte føle for det, og hvis man ikke er interessert i å snakke om noe mer, så er det bare å overse.

Bra innlegg og bra signatur

Sånn jeg ser det så er et stort pluss med nettbasert kommunikasjon tidsaspektet, man kan bare ta en pause når man måtte føle for det, og hvis man ikke er interessert i å snakke om noe mer, så er det bare å overse.

Jeg liker ikke hoppe over noen svar jeg får. Jeg kan gjøre det innimellom, men da går jeg rundt med dårlig samvittighet. Noen svarer meg med en gang, da er det engentlig høflig av meg å svare dem med en gang jeg ser svaret.

Endret av Caylee

Annonse

Hehe, neida...! ;)

Gutte-gutter skal alltid finne ut hva som er "inni" ting... f.eks. hva som er inni en TV... :P

Nerdegutter?

Da jeg var rundt 12år var jeg nesten bare med gutter. De var ikke såkalte fotballgutter og "de tøffe". Nei det vi gjorde var å dra på sykkeltur, spille habbo og pc spill.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...