Gå til innhold

Seroquel og hukommelse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Kan Seroquel påvirke kortthukommelsen og "ord-hukommelse"? Jeg har også lest en del engelske oppskriftsbøker i det siste blander en del ord, husker bedre de engelske ordene som omhandler matlaging.

Merker stor forskjell på meg selv for tiden og vanskelig å ha en god og flytende samtale. 

Eller kan dette ha noe med at jeg har "ignorert" (levd og akseptert) at jeg har vært i opp og nedturer siden 19 årsalderen? 

Er også bekymret for at dette forsterkes i situasjoner som er utenfor min daglige rutine. Blir tåke aktig og fort sliten i sosial sammenhenger - alt fra middagsselskap hjemmet eller annen sosial tilstellning i andre sammensettninger. 

C

Skrevet

Jeg blander ord etter å ha begynt med seroquel. Tenker at jeg sier riktig, men så kommer det feil ord ut. Må tenke meg om en ekstra gang før jeg snakker. Men er ikke så galt at jeg ikke greier å ha en god samtale. Går en anelse langsommere bare.

Blir ikke sliten av sosiale tilstelninger, fungerer bedre i slike settinger etter at jeg begynte med seroquel.

Vel, sånn har jeg det. Alle reagerer vel forskjellig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...