Gå til innhold

Alokoliker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis en dame på 60 år er ute og drikker tors, fred og er ute igjen på formiddagen på en lørdag. I tillegg til å besøke puben etter jobb flere ganger i uka. Da har hun vel et alkoholproblem?

Anonymous poster hash: 13020...2bc
Skrevet

Det kommer vel an på hvilke mengder alkohol hun konsumerer, og om alkoholkonsumet påvirker livet hennes for øvrig på en negativ måte.

Skrevet

Det er fest til stengetid to dager på rad, og så på den igjen tidlig om formiddagen. Samboeren min er alltid helt utslitt når han har vært på besøk hos moren sin for det er drikking hele tiden. Jeg tror ikke han synes det er noe gøy lenger. Han syntes nemlig det før. Men nå blir han bare sliten av det. Han får heller ikke noe middag der, og det synes jeg er litt trist.

Det er kun festing når han er der. Jeg har ikke rett til å dømme noen ,men siden han ikke vil prate om det, og jeg la merke til at hun drakk sprit på en hverdag når vi var der på ferie, i tillegg til at vi møtte henne på puben andre gang jeg traff henne, så får det meg til å tenke...

Anonymous poster hash: 13020...2bc
Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Dette høres helt klart ut som skadelig bruk av alkohol.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...