Blomsterfluen Skrevet 25. januar 2015 Skrevet 25. januar 2015 når jeg låg på madrassen i dag så var det som om madrassen gikk opp og ned sakte, som om den pustet. Dette fenomenet opplevde jeg ofte som barn, og i dag kom det tilbaake. Er dette normalt eller psykt? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2015 Skrevet 25. januar 2015 når jeg låg på madrassen i dag så var det som om madrassen gikk opp og ned sakte, som om den pustet. Dette fenomenet opplevde jeg ofte som barn, og i dag kom det tilbaake. Er dette normalt eller psykt? Det er nok bare innbilning. Anonymous poster hash: 88ceb...fa9 0 Siter
stjernestøv Skrevet 25. januar 2015 Skrevet 25. januar 2015 når jeg låg på madrassen i dag så var det som om madrassen gikk opp og ned sakte, som om den pustet. Dette fenomenet opplevde jeg ofte som barn, og i dag kom det tilbaake. Er dette normalt eller psykt? Madrassen puster ikke nei, så da er det nok psykt. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2015 Skrevet 25. januar 2015 når jeg låg på madrassen i dag så var det som om madrassen gikk opp og ned sakte, som om den pustet. Dette fenomenet opplevde jeg ofte som barn, og i dag kom det tilbaake. Er dette normalt eller psykt? Det er nok bare din egen pust Av og til hører du kanskje at den har hjerteslag og? Det er dine egne Anonymous poster hash: b65cc...a2c 0 Siter
Madelenemie Skrevet 25. januar 2015 Skrevet 25. januar 2015 når jeg låg på madrassen i dag så var det som om madrassen gikk opp og ned sakte, som om den pustet. Dette fenomenet opplevde jeg ofte som barn, og i dag kom det tilbaake. Er dette normalt eller psykt? Jeg vet ikke, Men jeg hadde en periode som barn da jeg måtte sove under sengen fordi jeg trodde jeg ellers dro ut i verdensrommet. Jeg holdt meg fast i ting, og det var ubehagelig, like mye fordi andre lo av meg, Jeg tror det er sykdom eller god fantasi , for meg nok det første:-) 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2015 Skrevet 25. januar 2015 når jeg låg på madrassen i dag så var det som om madrassen gikk opp og ned sakte, som om den pustet. Dette fenomenet opplevde jeg ofte som barn, og i dag kom det tilbaake. Er dette normalt eller psykt? Det du kjente var din egen bevegelse ved pusting. Ingenting merkelig med det. Anonymous poster hash: 2ed32...923 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 25. januar 2015 Forfatter Skrevet 25. januar 2015 Det du kjente var din egen bevegelse ved pusting. Ingenting merkelig med det. Anonymous poster hash: 2ed32...923 Jeg kjente at madrassen pustet utenom min pusting. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2015 Skrevet 25. januar 2015 Jeg kjente at madrassen pustet utenom min pusting. Da behøver du ikke stille spm om det er normalt eller psykt. Madrasser puster ikke. Anonymous poster hash: 2ed32...923 0 Siter
Over40bergen Skrevet 25. januar 2015 Skrevet 25. januar 2015 Noe madrasser både puster og prater. Det gjør min 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.