stjernestøv Skrevet 28. januar 2015 Skrevet 28. januar 2015 Anbefaler du dine pasienter å ta latuda? Har de god virkning av den? Tror jeg har lyst å prøve den, den skal jo være et mildt ap? Får man forstoppelse av den også? Gjør man det av alle ap? Noen her som tar latuda? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 28. januar 2015 Skrevet 28. januar 2015 Jeg har til nå liten praktisk erfaring med Latuda. Ut fra en teoretisk betraktning kan jeg trygt anbefale at den forsøkes. Jeg tror det er et utmerket AP. Forstoppelse er ikke nevnt blant mulige bivirkninger. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 28. januar 2015 Forfatter Skrevet 28. januar 2015 Jeg har til nå liten praktisk erfaring med Latuda. Ut fra en teoretisk betraktning kan jeg trygt anbefale at den forsøkes. Jeg tror det er et utmerket AP. Forstoppelse er ikke nevnt blant mulige bivirkninger. Takk, da tror jeg jeg satser på den. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.