Toga Skrevet 30. januar 2015 Skrevet 30. januar 2015 Skjønte ikke heltEinstein og Mozart var genier. Om NHD også skulle være geni, så føler jeg jeg trenger et annet ord for å beskrive Einstein og Mozart. Begrepet er da "vannet ut". I økonomi betyr inflasjon at myntenheten "vannes ut" - hva mynten tilsvarer i materielle verdier synker. 0 Siter
Caylee Skrevet 30. januar 2015 Forfatter Skrevet 30. januar 2015 Einstein og Mozart var genier. Om NHD også skulle være geni, så føler jeg jeg trenger et annet ord for å beskrive Einstein og Mozart. Begrepet er da "vannet ut". I økonomi betyr inflasjon at myntenheten "vannes ut" - hva mynten tilsvarer i materielle verdier synker. Viste du at Einstein slet veldig på skolen? Han fikk elendige karakterer og lærerne synes han var et håpløst tilfelle. Men han fant ut hemmeligheten i voksen alder. håper det samme skjer med meg Hm, sånn ja. Sant nok, men ikke alle er nødvendigvis født genier men de fleste er det nok 0 Siter
Trollings Skrevet 30. januar 2015 Skrevet 30. januar 2015 Jeg kan komme inn på legestudie i Norge. Håper du ser ironien. Det er ikke "ekstremt høye krav", det er bare om å gjøre å bruke tiden på VGS til andre ting enn Snapchat og klaging på dårligere lærere. Kommer inn sjæl, skal vi starte sammen ? Hadde vært 'liddli' morro , men sikkert ikke for pasientene 0 Siter
Toga Skrevet 30. januar 2015 Skrevet 30. januar 2015 Viste du at Einstein slet veldig på skolen? Han fikk elendige karakterer og lærerne synes han var et håpløst tilfelle. Men han fant ut hemmeligheten i voksen alder. håper det samme skjer med meg Hm, sånn ja. Sant nok, men ikke alle er nødvendigvis født genier men de fleste er det nokHan var nok en "sær" person som hadde problemer med å innordne seg i systemet. Ja, kan jo skje. 0 Siter
Toga Skrevet 30. januar 2015 Skrevet 30. januar 2015 Kommer inn sjæl, skal vi starte sammen ? Hadde vært 'liddli' morro , men sikkert ikke for pasientene Ja det hadde vært liddli' morsomt. Definisjonen på liddli' morsomt hadde det vært. 0 Siter
Caylee Skrevet 30. januar 2015 Forfatter Skrevet 30. januar 2015 Han var nok en "sær" person som hadde problemer med å innordne seg i systemet. Ja, kan jo skje. Det kan nok hende. Systemet, spesielt på den tiden var nok veldig alt for A4. Ja, håper et "mirake", at jeg en dag knekker koden, men jeg burde ikke håpe formye. Sånne ting skjer ikke ofte 0 Siter
Caylee Skrevet 30. januar 2015 Forfatter Skrevet 30. januar 2015 Jeg kan komme inn på legestudie i Norge. Håper du ser ironien. Det er ikke "ekstremt høye krav", det er bare om å gjøre å bruke tiden på VGS til andre ting enn Snapchat og klaging på dårligere lærere. Er det ikke fint å tenke på at du kan søke på studie når som helst ? sånn i teorien mener jeg Kanskje en dag i framtiden har du det mye bedre 0 Siter
Toga Skrevet 30. januar 2015 Skrevet 30. januar 2015 Det kan nok hende. Systemet, spesielt på den tiden var nok veldig alt for A4. Ja, håper et "mirake", at jeg en dag knekker koden, men jeg burde ikke håpe formye. Sånne ting skjer ikke ofte Jeg tror ikke du blir som Einstein / genial, men hvis du får det bedre kan du få til mye du. Er det ikke fint å tenke på at du kan søke på studie når som helst ? sånn i teorien mener jegKanskje en dag i framtiden har du det mye bedreJa alt er mulig... uansett hvor lite sannsynlig det er. Når problemet er meg selv, liksom. 0 Siter
Caylee Skrevet 30. januar 2015 Forfatter Skrevet 30. januar 2015 Jeg tror ikke du blir som Einstein / genial, men hvis du får det bedre kan du få til mye du. Ja alt er mulig... uansett hvor lite sannsynlig det er. Når problemet er meg selv, liksom. Hehe, det tror ikke jeg heller. Hadde vært fint da Takk for at du tror jeg kan få til noe, håper du har rett Hvem vet? Det kan hende en gang i framtiden du får det mye bedre. Problemet er ikke deg, "problemet" er deg som ikke er helt frisk psykisk. Er forskjell 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.