Gå til innhold

Leger/psykiatere er genier?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skjønte ikke helt

Einstein og Mozart var genier. Om NHD også skulle være geni, så føler jeg jeg trenger et annet ord for å beskrive Einstein og Mozart. Begrepet er da "vannet ut". I økonomi betyr inflasjon at myntenheten "vannes ut" - hva mynten tilsvarer i materielle verdier synker.

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Caylee

23

• Toga

8

• Trine

6

• stjernestøv

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Einstein og Mozart var genier. Om NHD også skulle være geni, så føler jeg jeg trenger et annet ord for å beskrive Einstein og Mozart. Begrepet er da "vannet ut". I økonomi betyr inflasjon at myntenheten "vannes ut" - hva mynten tilsvarer i materielle verdier synker.

Viste du at Einstein slet veldig på skolen? Han fikk elendige karakterer og lærerne synes han var et håpløst tilfelle. Men han fant ut hemmeligheten i voksen alder. håper det samme skjer med meg ;)

Hm, sånn ja. Sant nok, men ikke alle er nødvendigvis født genier men de fleste er det nok

Skrevet

Jeg kan komme inn på legestudie i Norge. Håper du ser ironien. Det er ikke "ekstremt høye krav", det er bare om å gjøre å bruke tiden på VGS til andre ting enn Snapchat og klaging på dårligere lærere.

Kommer inn sjæl, skal vi starte sammen ? :) Hadde vært 'liddli' morro , men sikkert ikke for pasientene  :ph34r:

Skrevet

Viste du at Einstein slet veldig på skolen? Han fikk elendige karakterer og lærerne synes han var et håpløst tilfelle. Men han fant ut hemmeligheten i voksen alder. håper det samme skjer med meg ;)

Hm, sånn ja. Sant nok, men ikke alle er nødvendigvis født genier men de fleste er det nok

Han var nok en "sær" person som hadde problemer med å innordne seg i systemet. ;)

Ja, kan jo skje. ;)

Skrevet

Kommer inn sjæl, skal vi starte sammen ? :) Hadde vært 'liddli' morro , men sikkert ikke for pasientene  :ph34r:

Ja det hadde vært liddli' morsomt. Definisjonen på liddli' morsomt hadde det vært. :P

Skrevet

Han var nok en "sær" person som hadde problemer med å innordne seg i systemet. ;)

Ja, kan jo skje. ;)

Det kan nok hende. Systemet, spesielt på den tiden var nok veldig alt for A4.

Ja, håper et "mirake", at jeg en dag knekker koden, men jeg burde ikke håpe formye. Sånne ting skjer ikke ofte :lol:

Skrevet

Jeg kan komme inn på legestudie i Norge. Håper du ser ironien. Det er ikke "ekstremt høye krav", det er bare om å gjøre å bruke tiden på VGS til andre ting enn Snapchat og klaging på dårligere lærere.

Er det ikke fint å tenke på at du kan søke på studie når som helst ;)? sånn i teorien mener jeg

Kanskje en dag i framtiden har du det mye bedre

Skrevet

Det kan nok hende. Systemet, spesielt på den tiden var nok veldig alt for A4.

Ja, håper et "mirake", at jeg en dag knekker koden, men jeg burde ikke håpe formye. Sånne ting skjer ikke ofte :lol:

Jeg tror ikke du blir som Einstein / genial, men hvis du får det bedre kan du få til mye du. :)

Er det ikke fint å tenke på at du kan søke på studie når som helst ;)? sånn i teorien mener jeg

Kanskje en dag i framtiden har du det mye bedre

Ja alt er mulig... uansett hvor lite sannsynlig det er. :P

Når problemet er meg selv, liksom.

Skrevet

Jeg tror ikke du blir som Einstein / genial, men hvis du får det bedre kan du få til mye du. :)

Ja alt er mulig... uansett hvor lite sannsynlig det er. :P

Når problemet er meg selv, liksom.

Hehe, det tror ikke jeg heller. Hadde vært fint da :lol:

Takk for at du tror jeg kan få til noe, håper du har rett ;)

Hvem vet? Det kan hende en gang i framtiden du får det mye bedre. Problemet er ikke deg, "problemet" er deg som ikke er helt frisk psykisk. Er forskjell

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...