Gå til innhold

NHD: Tatt dobbel dose medisin?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, igår kveld tror jeg muligens at jeg kan ha tatt dobbel dose medisin. Jeg går på 50mg zoloft. Jeg er litt dårlig på å ta den på et fast tidspunkt, og tar den vanligvis bare rett før jeg legger meg. Og det tidspunktet kan variere litt. Men igår lurer jeg altså på om jeg rett og slett tok dosen to ganger. Altså 2x50mg. Er dette farlig? Hva gjør jeg isåfall med dosen idag? Jeg er egentlig ganske redd for å tukle med dosen, for jeg synes den dosen jeg går på nå funker fint, og jeg er redd jeg nå skal gå rundt en hel dag og føle meg ruset fordi jeg har fått i meg for mye. Eller vil jeg sannsynligvis ikke merke noe? På forhånd takk for svar. Mvh

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Det er helt ufarlig. I dag tar du medisin som alle andre dager.

Skrevet

Det er helt ufarlig. I dag tar du medisin som alle andre dager.

Tusen takk for svar :)

• 1 måned senere...
Skrevet (endret)

Hvordan går det med deg?

Hei du, beklager, men jeg så ikke denne før nå :) Jeg har egnetlig fått streng beskjed om å ikke bruke dette forumet, derfor bestemte jeg meg for å bare lese svaret jeg eventuelt fikk, og holde meg unna etter det.Men for øyeblikket er jeg uten behandler, for hun jeg hadde sluttet, og den nye begynner ikke før i mai.  Takk, det går mye bedre. Etter en innleggelse på et par mnd hvor jeg fikk god hjelp, og jeg ble overbevist om å begynne med medisiner (zoloft), fikk jeg en ny hverdag. Den siste uken har jeg fått tilbake litt angst, men det tenkte jeg å skrive et innlegg om her nå, så du må gjerne sjekke det ut hvis du gidder. Du har alltid gode råd å komme med. :) Hvordan går det med deg?

Endret av helseangst

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...