Gå til innhold

Latuda er alternativet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leste på et forum at abilify kan gi forstoppelse også, da er det vel latuda som er det eneste alternativet? Den hadde ikke kommet til Sverige enda. Er den prøvd skikkelig ut, det er ikke farlig å ta den?

Er vel ikke mange i Norge som tar den kanskje, men hva er alternativet?

Skrevet

Men i dag fikk jeg gått litt på do av meg selv, da blir jeg så glad :) Har drukket mer kaffi i dag så kanskje det hjelper. Det som er en selvfølge hos andre blir jeg veldig takknemlig for :)

Skrevet

Men i dag fikk jeg gått litt på do av meg selv, da blir jeg så glad :) Har drukket mer kaffi i dag så kanskje det hjelper. Det som er en selvfølge hos andre blir jeg veldig takknemlig for :)

Aktivitet er vanligvis en forutsetning for god fordøyelse. Det finnes således enda en god grunn til å komme seg ut å gå en ordentlig tur hver dag.

Skrevet

Alle medisiner er veldig godt utprøvd før de blir tatt i bruk. Det kan du være trygg på. 

Legemiddelindustrien har alt å tape på å produsere farlige medisiner, siden de ville miste godkjenningen raskt, slik at de ikke ville kunne selges mer.

Så koselig at du sier kaffi med i :)

Skrevet

Aktivitet er vanligvis en forutsetning for god fordøyelse. Det finnes således enda en god grunn til å komme seg ut å gå en ordentlig tur hver dag.

Men jeg har oppdaget at det ikke hjelper, har ikke fått gått selv om jeg har gått tur.

Skrevet

Alle medisiner er veldig godt utprøvd før de blir tatt i bruk. Det kan du være trygg på. 

Legemiddelindustrien har alt å tape på å produsere farlige medisiner, siden de ville miste godkjenningen raskt, slik at de ikke ville kunne selges mer.

Så bra at de er godt utprøvd, vil jo ikke være prøvekanin. Ja, er vel noen som sier kaffe også.

Skrevet (endret)

Men jeg har oppdaget at det ikke hjelper, har ikke fått gått selv om jeg har gått tur.

Det virker ikke umiddelbart, men det jeg tror det er ganske utvilsomt at jevnlig mosjon samt tilstrekkelig inntak av vann hjelper på fordøyelsen.

Endret av Xtra
Skrevet

Det virker ikke umiddelbart, men det jeg tror det er ganske utvilsomt at jevnlig mosjon samt tilstrekkelig inntak av vann hjelper på fordøyelsen.

Ok, jeg får gå små turer da...orker ikke så langt.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Det er til nå mellom 900.000 og 1.000.000 brukere i verden.

Latuda skal tas om kvelden og til mat (ca 3-400 kcal). Nøyaktig hva det er med matinntaket vet en ikke.

Skrevet

Men ser av innholdsfortegnelsen at preparatet inneholder LURasidon. Lureri med andre ord...

;)

Anonymous poster hash: e438e...aa8

Skrevet

Men ser av innholdsfortegnelsen at preparatet inneholder LURasidon. Lureri med andre ord...

;)

Anonymous poster hash: e438e...aa8

Jeg lurer litt på hvordan disse navnene dukker opp. Det er jo ikke kjemiske forbindelser som gir navnet slik som amfetamin (Alfa-MEtyl-FEnol-Tertier-AMIN ellernoe sånt)

Skrevet

Det er til nå mellom 900.000 og 1.000.000 brukere i verden.

Latuda skal tas om kvelden og til mat (ca 3-400 kcal). Nøyaktig hva det er med matinntaket vet en ikke.

Ok det var mange ja.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...