Gå til innhold

veldig bra medisiner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er lithionit, abilify og fluoxetin veldig bra medisiner mot bipolar ildelse? Jeg føler at jeg tåler mer i hodet mitt nå og begynner føle meg klar for mer aktivitet enn å ligge i sengen

Skrevet

Er lithionit, abilify og fluoxetin veldig bra medisiner mot bipolar ildelse? Jeg føler at jeg tåler mer i hodet mitt nå og begynner føle meg klar for mer aktivitet enn å ligge i sengen

Så fint å lese at du er bedre :)

Skrevet

Så fint å lese at du er bedre :)

jeg kan begynne å gå til fontenehuset daglig og gå tilbake og så dra på trening :D bare jeg klarer stå opp om mårran. får sette på alarm.

Skrevet

jeg kan begynne å gå til fontenehuset daglig og gå tilbake og så dra på trening :D bare jeg klarer stå opp om mårran. får sette på alarm.

Det må du gjøre, sikkert fint å gå på fontenehuset :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Hva som er bra for en person er ikke bra for en annen, så å si om de er bra eller dårlig er umulig.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

For deg virker det som om det er veldig bra medisiner :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...