missmas Skrevet 1. februar 2015 Skrevet 1. februar 2015 Er lithionit, abilify og fluoxetin veldig bra medisiner mot bipolar ildelse? Jeg føler at jeg tåler mer i hodet mitt nå og begynner føle meg klar for mer aktivitet enn å ligge i sengen 0 Siter
stjernestøv Skrevet 1. februar 2015 Skrevet 1. februar 2015 Er lithionit, abilify og fluoxetin veldig bra medisiner mot bipolar ildelse? Jeg føler at jeg tåler mer i hodet mitt nå og begynner føle meg klar for mer aktivitet enn å ligge i sengen Så fint å lese at du er bedre 0 Siter
missmas Skrevet 1. februar 2015 Forfatter Skrevet 1. februar 2015 Så fint å lese at du er bedre jeg kan begynne å gå til fontenehuset daglig og gå tilbake og så dra på trening bare jeg klarer stå opp om mårran. får sette på alarm. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 1. februar 2015 Skrevet 1. februar 2015 jeg kan begynne å gå til fontenehuset daglig og gå tilbake og så dra på trening bare jeg klarer stå opp om mårran. får sette på alarm. Det må du gjøre, sikkert fint å gå på fontenehuset 0 Siter
Zyprexus Skrevet 15. februar 2015 Skrevet 15. februar 2015 Hva som er bra for en person er ikke bra for en annen, så å si om de er bra eller dårlig er umulig. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 15. februar 2015 Skrevet 15. februar 2015 For deg virker det som om det er veldig bra medisiner :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.