AnonymBruker Skrevet 2. februar 2015 Skrevet 2. februar 2015 Kan hypomani forstås som bedring ? Blir det ofte misforstått. Går og lurer på om ingen forstår hvordan jeg kjenner affektene herjer hit & dit..& opp& ned ... Innbiller meg det ikke utløses av ytre sosial stimuli , selv om jeg jo reagerer ut fra sinnelag der og da.. Har så raske skifter - blir så forvirret. Er jeg i blanda modus, eller er det bare et skifte av idealisme og så møte med meg selv i realisme ... Utrolig vanskelig dette. Tatt test på pers patologi- skårte ikke her, psykolog spes mener jeg har angst & depresjon. Skal jeg slå meg til ro med det og tenke at jeg bare er en angst- betent sjel som stadig slås ut. Det som er rart er att motgangen gir meg enorme indre driv når det har gått litt tid- utkreftene kommer. Er dette sunn menneskelig overlevendes evne , nhd?Anonymous poster hash: 30b2f...938 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.