Gå til innhold

Oppsving & bipolaritet & eupf

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan hypomani forstås som bedring ? Blir det ofte misforstått. Går og lurer på om ingen forstår hvordan jeg kjenner affektene herjer hit & dit..& opp& ned ... Innbiller meg det ikke utløses av ytre sosial stimuli , selv om jeg jo reagerer ut fra sinnelag der og da.. Har så raske skifter - blir så forvirret. Er jeg i blanda modus, eller er det bare et skifte av idealisme og så møte med meg selv i realisme ... Utrolig vanskelig dette.

Tatt test på pers patologi- skårte ikke her, psykolog spes mener jeg har angst & depresjon. Skal jeg slå meg til ro med det og tenke at jeg bare er en angst- betent sjel som stadig slås ut. Det som er rart er att motgangen gir meg enorme indre driv når det har gått litt tid- utkreftene kommer. Er dette sunn menneskelig overlevendes evne , nhd?

Anonymous poster hash: 30b2f...938

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...