Caylee Skrevet 5. februar 2015 Skrevet 5. februar 2015 Jeg vet ikke sikkert da, kan godt hende den heter Lassie, men jeg tror hun mente at det var en Lassiehund Hun logger nok snart på å kan forklare ^^ 0 Siter
Madelenemie Skrevet 6. februar 2015 Forfatter Skrevet 6. februar 2015 Hun logger nok snart på å kan forklare ^^ Hei! Jeg er alltid pålogget på en av PC`ene:-) Det er en collie, mange tenker border collie, men bare vanlig collie:-) Jeg skrev lassie fordi mange ellers ikke skjønner hvordan hund jeg mener:-) Jeg liker border collie, men de blir for krevende for meg, de trenger å få jobbe, brukt seg selv, i større grad enn vanlig collie, som er avlet mer frem som det man kaller selskapshund:-) de har likevel gode gjeterinstinkter, men er roligere, og fornøyde bare de får god mat og litt tur Det passer meg. Han heter Bjørn. 0 Siter
Caylee Skrevet 6. februar 2015 Skrevet 6. februar 2015 Hei! Jeg er alltid pålogget på en av PC`ene:-) Det er en collie, mange tenker border collie, men bare vanlig collie:-) Jeg skrev lassie fordi mange ellers ikke skjønner hvordan hund jeg mener:-) Jeg liker border collie, men de blir for krevende for meg, de trenger å få jobbe, brukt seg selv, i større grad enn vanlig collie, som er avlet mer frem som det man kaller selskapshund:-) de har likevel gode gjeterinstinkter, men er roligere, og fornøyde bare de får god mat og litt tur Det passer meg. Han heter Bjørn. Skjønner "Lassie" hunder er søt:) Så bra du har funnet en hund som passer deg. Åhh så søtt navn :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.