Gå til innhold

Trist

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag er jeg trist. Og jeg som skal ha besøk av sykepleier og alt, ikke i særlig form til det.

Skrevet

I dag er jeg trist. Og jeg som skal ha besøk av sykepleier og alt, ikke i særlig form til det.

Det gir deg jo en mulighet til å snakke med sykepleieren om tristheten din :-)

Skrevet

Det gir deg jo en mulighet til å snakke med sykepleieren om tristheten din :-)

Ja men det er jo en naturlig grunn, jeg gråter fordi sønnen min reiste. Ønsker han bare alt godt, så må han tilbake til de forholdene han lever under. Har ikke grått siden i sommer da jeg ble innlagt, kjenner på en smerte.

Skrevet

Ja men det er jo en naturlig grunn, jeg gråter fordi sønnen min reiste. Ønsker han bare alt godt, så må han tilbake til de forholdene han lever under. Har ikke grått siden i sommer da jeg ble innlagt, kjenner på en smerte.

Det er godt å høre at du kan gråte. Spesielt når du har en grunn til det.

Da har du jo mye følelser du kan kjenne på, selv om du tar medisiner.

Det er lov å være trist iblant. Det er en del av det å være menneske. 

Skrevet

Det er godt å høre at du kan gråte. Spesielt når du har en grunn til det.

Da har du jo mye følelser du kan kjenne på, selv om du tar medisiner.

Det er lov å være trist iblant. Det er en del av det å være menneske. 

Ja jeg ble overrasket når jeg fikk klump i halsen og tårer, trodde ikke jeg var kapabel til det. Ja i dag var en trist dag, og det er underlig på et vis.

Skrevet

Ja jeg ble overrasket når jeg fikk klump i halsen og tårer, trodde ikke jeg var kapabel til det. Ja i dag var en trist dag, og det er underlig på et vis.

Å kjenne på følelser, er lov. Være trist, lei seg, sint eller glad.  La tankene komme, slik er det nå !  Menn ikke la de stoppe, send de videre, og bruk sansene, Øyne, Ører, og Lukt. Legg merke til lyder rundt deg, kansje opne vinduet. Har du noe rundt deg det er godt å sette øynene på osv. Så kann mann lirke seg igjennom dagen.

Skrevet

Å kjenne på følelser, er lov. Være trist, lei seg, sint eller glad.  La tankene komme, slik er det nå !  Menn ikke la de stoppe, send de videre, og bruk sansene, Øyne, Ører, og Lukt. Legg merke til lyder rundt deg, kansje opne vinduet. Har du noe rundt deg det er godt å sette øynene på osv. Så kann mann lirke seg igjennom dagen.

Det er bra det er lov å kjenne på følelser, men det blir lite glede for tiden. Ungene gjør meg glad. Har hatt besøk av sykepleieren nå og det var greit, det var nå et fjes i hverdagen. Han skulle ta opp medisineringen med psykiateren når han var tilbake, for øyeblikket var han i Hellas. Vil ikke åpne vindu, det er kaldt ute men går ut og røyker da. Sol nå.

Skrevet

Trist han måtte reise :(

Skjønneer godt du blir trist da, spesielt når sønnen din ikke trives der han er

Pleier du ringe han mye?

Skrevet

Trist han måtte reise :(

Skjønneer godt du blir trist da, spesielt når sønnen din ikke trives der han er

Pleier du ringe han mye?

Han pleier å ringe mye til meg når han ikke har det bra, så vi holder kontakter. Bare så vondt når han ikke trives, og sliter med folkene rundt seg. Skulle gjerne hatt han her litt lenger.

Skrevet

Han pleier å ringe mye til meg når han ikke har det bra, så vi holder kontakter. Bare så vondt når han ikke trives, og sliter med folkene rundt seg. Skulle gjerne hatt han her litt lenger.

Det er bra han ringer deg og dere holder kontakten.

Det skjønner jeg. Kanskje dere burde be noen om råd hva som kan gjøres med situasjonen? Høres ikke særlig bra ut for sønnen din være der.

Skrevet

Det er bra han ringer deg og dere holder kontakten.

Det skjønner jeg. Kanskje dere burde be noen om råd hva som kan gjøres med situasjonen? Høres ikke særlig bra ut for sønnen din være der.

Nei det er ikke bra for han. Det siste han sa i dag var at han kanskje gjorde det slutt, og kanskje fikk seg en leilighet her. Håper det.

Skrevet

Nevnte iallefall latuda for sykepleieren, tror han skrev det opp. Han sa det kunne være medisinene som gjorde meg som jeg er, men det var ikke sikkert. Har helst lyst å prøve å slutte nå, han sa jeg måtte vente til han hadde snakket med psykiater. Det blir over to uker til det.

Skrevet

Nei det er ikke bra for han. Det siste han sa i dag var at han kanskje gjorde det slutt, og kanskje fikk seg en leilighet her. Håper det.

Håper han gjør det. Han får jo ikke noe godt ut av det forholdet

Skrevet

Nevnte iallefall latuda for sykepleieren, tror han skrev det opp. Han sa det kunne være medisinene som gjorde meg som jeg er, men det var ikke sikkert. Har helst lyst å prøve å slutte nå, han sa jeg måtte vente til han hadde snakket med psykiater. Det blir over to uker til det.

Håper dere finner ut av det. Dumt det tar så lang tid før en psykiater kan prate om det.

Skrevet

Håper han gjør det. Han får jo ikke noe godt ut av det forholdet

Nei, snakket med han isted og da sa han "spørs om det går", får så vondt av han.

Skrevet

Håper dere finner ut av det. Dumt det tar så lang tid før en psykiater kan prate om det.

Ja alt tar sin tid.

Skrevet

Ja alt tar sin tid.

Jeg syns psykiatere tar seg alt for god tid innimellom..bare noe jeg har lagt merke til.

Skrevet

Jeg syns psykiatere tar seg alt for god tid innimellom..bare noe jeg har lagt merke til.

Det er sant men han her var bortreist nå.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...