Gå til innhold

Jeg tok feil - lettet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Beklager, jeg innleverte dem etter samlivsbruddet. Så nå er jeg balleløs :)

Jøss. Jeg trodde virkelig det var omvendt for de fleste ;)

Anonymous poster hash: 62feb...74c

• Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Caylee

15

• Trine

12

• slabbedask

4

• ISW

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet (endret)

Jøss. Jeg trodde virkelig det var omvendt for de fleste ;)Anonymous poster hash: 62feb...74c

Nei, jeg lever i sølibat ;) Viser min hengivenhet kun til jobben og DOL

Endret av issomethingwrong
Skrevet

Flere har sagt endel ganger at de tror jeg har det, også nhd. Men i virkeligheten var det noe helt annet. Det viser at både jeg og andre ikke burde stole formye på hva folk på nettet mener.

Det er ikke noe helt annet når du har trekk av eupf. Da er jo nhd og dolere inne på noe vesentlig hvis de tror du har eupf. Har ikke nhd sagt at du har trekk av eupf og ikke at du har diagnosen?

Anonymous poster hash: 36cb2...fa7

Skrevet

Det er ikke noe helt annet når du har trekk av eupf. Da er jo nhd og dolere inne på noe vesentlig hvis de tror du har eupf. Har ikke nhd sagt at du har trekk av eupf og ikke at du har diagnosen?

Anonymous poster hash: 36cb2...fa7

Jeg innrømmer det var dumt av meg ista. Tenkte mere over det etter jeg hadde skrevet..

Burde ikke skrevet "noe helt annet", jeg burde heller skrevet "Det var noe litt annet" eller no..

Skrevet (endret)

Nei, det har jeg ikke. Skal spørre når jeg skal dit på fredag. Vil ikke mase på henne. Men jeg har opplevd før at henvisningen ikke har blitt mottatt så egentlig har jeg lyst til å ringe dem og høre om de har fått den, men vil ikke mase på dem heller så jeg bør vel bare vente til fredag.

Jeg tror det er slik at du har rett/krav på å få brev der de sier at henvisningen er mottatt og om du har rett til utredning/behandling eller ikke.

Har du rett til behandling skal det også stå noe om når fristen for å påbegynne utredn/beh. er satt. Brytes denne fristen har du rett til behandling et annet sted - da kontakter du NAV pasientformidling (tror jeg det var. Jeg brukte dem når fristen ble brutt og kom da inn med en gang).

Endret av hww
Skrevet

Jeg tror det er slik at du har rett/krav på å få brev der de sier at henvisningen er mottatt og om du har rett til utredning/behandling eller ikke.

Har du rett til behandling skal det også stå noe om når fristen for å påbegynne utredn/beh. er satt. Brytes denne fristen har du rett til behandling et annet sted - da kontakter du NAV pasientformidling (tror jeg det var. Jeg brukte dem når fristen ble brutt og kom da inn med en gang).

Ok, men dette er et senter for autisme så jeg antar at de er gode på det, så da bør jeg nok vente til jeg får time der. Men i morgen er det fredag og da skal jeg til legen. Så da får jeg ihvertfall bekreftet at hun har sendt henvisningen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...