Gå til innhold

Alvorlig depressiv episode?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det høres grusomt ut! Håper du får hjelp nå i alle fall.

Alle er veldig snille med meg, prøver å hjelpe meg. Jeg er bare redd jeg gir feil inntrykk, gjør feil når jeg svarer på spørsmål selv om jeg prøver å være ærlig. Jeg er så dårlig til å forklare meg. Vil ikke gjøre noe mer galt, da jeg har gjort så veldig mye feil allerede. 

Får hjelp ja :)

Hvordan da mener du? Du kan kanskje fortelle de du er redd for å bli tolket feil?

Skrevet

Får hjelp ja :)

Hvordan da mener du? Du kan kanskje fortelle de du er redd for å bli tolket feil?

Jeg synes det er vanskelig å vite hva jeg skal fokusere på, hva de ønsker svar på når de spør. Hvorvidt jeg skal ta opp ting selv eller la dem spørre om det de tenker er viktig. Jeg sier kanskje masse feil. Vil gjerne at de skal synes de gjør en veldig god jobb. Jeg vet ikke om jeg gjør det rette ved å ta imot hjelp slik som dette.

Skrevet

Jeg synes det er vanskelig å vite hva jeg skal fokusere på, hva de ønsker svar på når de spør. Hvorvidt jeg skal ta opp ting selv eller la dem spørre om det de tenker er viktig. Jeg sier kanskje masse feil. Vil gjerne at de skal synes de gjør en veldig god jobb. Jeg vet ikke om jeg gjør det rette ved å ta imot hjelp slik som dette.

Hvis du tenker i forhold til mennesker du snakker med i helsevesenet, så er det alltid bra at du selv tar initiativ til å ta opp ting du tror er viktig å få snakket om.

Skrevet

Hvis du tenker i forhold til mennesker du snakker med i helsevesenet, så er det alltid bra at du selv tar initiativ til å ta opp ting du tror er viktig å få snakket om.

Det er det jeg mener. Er imidlertid redd for at jeg selv er veldig dum på dette området, og dermed tar opp helt feil ting. Jeg vil ikke gjøre så mange feil som jeg har gjort til nå. 

Skrevet

Det er det jeg mener. Er imidlertid redd for at jeg selv er veldig dum på dette området, og dermed tar opp helt feil ting. Jeg vil ikke gjøre så mange feil som jeg har gjort til nå. 

Akkurat nå for tiden så har du omsider klart å gjøre noe som har vært nesten uoverkommelig for deg. Jeg synes ikke du gjør mange feil, og det beste du kan gjøre i forhold til behandlingsapparatet er i størst mulig grad formidle hva du tenker og føler.

Skrevet

Akkurat nå for tiden så har du omsider klart å gjøre noe som har vært nesten uoverkommelig for deg. Jeg synes ikke du gjør mange feil, og det beste du kan gjøre i forhold til behandlingsapparatet er i størst mulig grad formidle hva du tenker og føler.

Det er ganske vanskelig å tro på det. Jeg skal prøve det jeg klarer.

Skrevet

Hva syns du ødelegger for deg mest? Det smarte kan være å starte fortelle om det du syns ødelegger mest, og forsette med det andre litt etter litt. Jeg er dårlig på deg selv, men jeg vil prøve det litt mer. Det er dumt å ikke få tid ta opp det aller viktigste.

Det er faktisk veldig lurt å spørre selv. Da er det større sannsynlig du vil få bedre hjelp, for du kjenner jo deg selv best :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...