Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg ikke har det bra sier jeg mange ting jeg ellers ikke ville sagt, også ting jeg egentlig ikke mener. Formålet er å skaffe oppmerksomhet.

Hurra...

• Svar 70
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Toga

33

• Caylee

25

• slabbedask

10

• Trollings

1

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Når jeg ikke har det bra sier jeg mange ting jeg ellers ikke ville sagt, også ting jeg egentlig ikke mener. Formålet er å skaffe oppmerksomhet.

Hurra...

Kanskje fordi du vil noen skal forstå du ikke har det bra og ikke være alene om noe eller no? Er ikke noe negativt det.

Skrevet

Kanskje fordi du vil noen skal forstå du ikke har det bra og ikke være alene om noe eller no? Er ikke noe negativt det.

Jo det er noe negativt...

Skrevet

Jo det er noe negativt...

Da er iallfall ikke jeg noe bedre enn deg. Jeg skal innrømme når jeg skriver et innlegg vil jeg gjerne ha svar. For å føle meg bedyningsfull og rett og slett få oppmerksomhet. Det er teit si det kanskje, men jeg gidder ikke skjule lenger at jeg noen ganger trenger å føle noen "ser" meg

Skrevet

Da er iallfall ikke jeg noe bedre enn deg. Jeg skal innrømme når jeg skriver et innlegg vil jeg gjerne ha svar. For å føle meg bedyningsfull og rett og slett få oppmerksomhet. Det er teit si det kanskje, men jeg gidder ikke skjule lenger at jeg noen ganger trenger å føle noen "ser" meg

For meg så handler det ikke om hvem som er best/verst, men at jeg selv ikke ønsker å leve slik. Ikke fordi det er noe "dårlig", men fordi det er å kaste bort livet.

Skrevet

For meg så handler det ikke om hvem som er best/verst, men at jeg selv ikke ønsker å leve slik. Ikke fordi det er noe "dårlig", men fordi det er å kaste bort livet.

Kaste bort livet å skrive innlegg? Hva mener du er bedre tid på tiden?

Og uansett veldig få mennesker trenger ingen "oppmerksomhet". De fleste som legger ut bilder eller andre ting på instragram/face vil gjerne ha mest mulig likes. Tror få vil det motsatte

Skrevet

Kaste bort livet å skrive innlegg? Hva mener du er bedre tid på tiden?

Og uansett veldig få mennesker trenger ingen "oppmerksomhet". De fleste som legger ut bilder eller andre ting på instragram/face vil gjerne ha mest mulig likes. Tror få vil det motsatte

Folk flest ønsker å påkalle positiv oppmerksomhet...

Skrevet

Folk flest ønsker å påkalle positiv oppmerksomhet...

Hva er forskjellen?

Skrevet (endret)

Hva er forskjellen?

Da føler man seg bedre, i stedet for verre? ;)

Endret av Toga
Skrevet

Når jeg ikke har det bra sier jeg mange ting jeg ellers ikke ville sagt, også ting jeg egentlig ikke mener. 

Som hva da?

Skrevet

Da føler man seg bedre, i stedet for verre? ;)

Så du føler deg verre når folk svarer i trådene dine?

Jeg skjønner ikke helt forskjellen. Er ikke oppmerksomhet bare oppmerksomhet?

Skrevet

Ok da får jeg bare fortsette da. Helt ok.

Ja hvorfor ikke.. Jeg skjønner iallfall ikke forskjellen helt.. Noen trenger oppmerksomhet med "Se hvor flink jeg er", andre "Jeg trenger trøst". Ikke noe galt..

Skrevet

Jeg føler meg verken flink eller føler jeg får trøst når folk kritiserer trollet mitt og jeg vet at de egentlig burde kritisert 100 ganger så mye.

Skrevet

Jeg føler meg verken flink eller føler jeg får trøst når folk kritiserer trollet mitt og jeg vet at de egentlig burde kritisert 100 ganger så mye.

Ingen føler seg bra hvis man blir kritisert, det er jo noe helt annet få hyggelig tilbakemeldinger enn uhyggelige.

Skrevet

Ingen føler seg bra hvis man blir kritisert, det er jo noe helt annet få hyggelig tilbakemeldinger enn uhyggelige.

Ja, og det er uhyggelige vi snakker om her. Når jeg ikke har det bra skaffer jeg meg utelukkende uhyggelige tilbakemeldinger. Er det klokt?

Skrevet

Ja, og det er uhyggelige vi snakker om her. Når jeg ikke har det bra skaffer jeg meg utelukkende uhyggelige tilbakemeldinger. Er det klokt?

Da beklager jeg hvis du har oppfattet noen av mine kommentarer som uhyggelige. Hvis noen oppfatter det slik pleier det ekstremt sjeldent være meningen.

Det som skjedde med meg og frosken er sjeldent bare så det er sagt.

Skrevet

Da beklager jeg hvis du har oppfattet noen av mine kommentarer som uhyggelige. Hvis noen oppfatter det slik pleier det ekstremt sjeldent være meningen.

Det som skjedde med meg og frosken er sjeldent bare så det er sagt.

Nei det har jeg ikke. Det jeg skriver nå er ikke det vi snakker om nå. For nå har jeg det greit. Så da er jeg meg selv.

Jeg aner ikke noe om hva som skjedde med deg og frosken...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...