Caylee Skrevet 4. februar 2015 Skrevet 4. februar 2015 Nei det har jeg ikke. Det jeg skriver nå er ikke det vi snakker om nå. For nå har jeg det greit. Så da er jeg meg selv. Jeg aner ikke noe om hva som skjedde med deg og frosken... Jeg prøver svare deg hyggelig når det er annerledes også Du var jo med i tråden.. den sutteklutt.. men samma det. Det er over uansett. 0 Siter
Toga Skrevet 4. februar 2015 Forfatter Skrevet 4. februar 2015 Jeg prøver svare deg hyggelig når det er annerledes også Du var jo med i tråden.. den sutteklutt.. men samma det. Det er over uansett.Ja. Det gjør du.Hadde glemt den tråden jeg.Men men.Bare noe jeg tenkte på. 0 Siter
Caylee Skrevet 4. februar 2015 Skrevet 4. februar 2015 Ja. Det gjør du. Hadde glemt den tråden jeg. Men men. Bare noe jeg tenkte på. Bra du syns det Haha.. jeg som tror folk her går rundt å tenker på det enda, så har du og kanskje fler glemt det.. 0 Siter
Toga Skrevet 4. februar 2015 Forfatter Skrevet 4. februar 2015 Bra du syns det Haha.. jeg som tror folk her går rundt å tenker på det enda, så har du og kanskje fler glemt det..Vet ikke helt om jeg leste videre i den... 0 Siter
Caylee Skrevet 4. februar 2015 Skrevet 4. februar 2015 Vet ikke helt om jeg leste videre i den... Hehe, det er var nok det beste 0 Siter
Toga Skrevet 5. februar 2015 Forfatter Skrevet 5. februar 2015 Hehe, det er var nok det besteSkal si tiden forsvinner uten å etterlate seg minner. Nå er det allerede torsdag. 0 Siter
slabbedask Skrevet 5. februar 2015 Skrevet 5. februar 2015 Skal si tiden forsvinner uten å etterlate seg minner. Nå er det allerede torsdag. Snart helg, så man kan ta det rolig og slappe av! 0 Siter
Toga Skrevet 5. februar 2015 Forfatter Skrevet 5. februar 2015 Snart helg, så man kan ta det rolig og slappe av!Du sa noe der. Unne seg en belønning. 0 Siter
slabbedask Skrevet 5. februar 2015 Skrevet 5. februar 2015 Du sa noe der. Unne seg en belønning. Og lassisere med god samvittighet. 0 Siter
Toga Skrevet 5. februar 2015 Forfatter Skrevet 5. februar 2015 Og lassisere med god samvittighet.Bare er frustrert over at jeg ikke gjør noe skikkelig ut av livet. 0 Siter
slabbedask Skrevet 5. februar 2015 Skrevet 5. februar 2015 Bare er frustrert over at jeg ikke gjør noe skikkelig ut av livet. Det er veldig praktisk å ikke ha noen ambisjoner. 0 Siter
Toga Skrevet 5. februar 2015 Forfatter Skrevet 5. februar 2015 Det er veldig praktisk å ikke ha noen ambisjoner.Du mener du ikke har det? 0 Siter
Toga Skrevet 5. februar 2015 Forfatter Skrevet 5. februar 2015 Ja.Nja... du kjemper jo mot lassisen på daglig basis? 0 Siter
slabbedask Skrevet 5. februar 2015 Skrevet 5. februar 2015 Nja... du kjemper jo mot lassisen på daglig basis? Joda, det er jo ikke noe trivelig å være lassis. 0 Siter
Toga Skrevet 5. februar 2015 Forfatter Skrevet 5. februar 2015 Joda, det er jo ikke noe trivelig å være lassis. Men det er slitsomt å ikke være lassis og... hvem vet. 0 Siter
slabbedask Skrevet 5. februar 2015 Skrevet 5. februar 2015 Men det er slitsomt å ikke være lassis og... hvem vet. Men kjedelig. 0 Siter
Toga Skrevet 5. februar 2015 Forfatter Skrevet 5. februar 2015 Men kjedelig.Vel, er man lassis, så føler man seg som en lassis... slik andre ser på en lassis...Dette er et viktig poeng som de som kritiserer "navere" overser, etter min mening...Hvis man er "arbeidskar" eller har en eller annen avansert stilling, så tror jeg man føler seg endel bedre i sosiale lag... 0 Siter
slabbedask Skrevet 5. februar 2015 Skrevet 5. februar 2015 Vel, er man lassis, så føler man seg som en lassis... slik andre ser på en lassis... Dette er et viktig poeng som de som kritiserer "navere" overser, etter min mening... Hvis man er "arbeidskar" eller har en eller annen avansert stilling, så tror jeg man føler seg endel bedre i sosiale lag... Sikker, *hvis* man vanker i sosiale lag. 0 Siter
Gjest Gargamel Skrevet 5. februar 2015 Skrevet 5. februar 2015 Det er veldig praktisk å ikke ha noen ambisjoner. Ville du jobbet hvis du slapp å møte andre mennesker. F.eks Fikk greie oppgaver på mail og leverte på mail? (Dette er et helt hypotetisk spørsmål- kun nysgjerrig) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.