Toga Skrevet 5. februar 2015 Forfatter Skrevet 5. februar 2015 Sikker, *hvis* man vanker i sosiale lag. Hvis man ikke gjør det, så er det en eller annen grunn for at man ikke gjør det... 0 Siter
Toga Skrevet 5. februar 2015 Forfatter Skrevet 5. februar 2015 Ser folk IRL på meg som en veldig dårlig person? Det er spørsmålet. 0 Siter
Caylee Skrevet 5. februar 2015 Skrevet 5. februar 2015 Ser folk IRL på meg som en veldig dårlig person? Det er spørsmålet. Det tviler jeg på. Tror ikke folk har noe imot deg:) 0 Siter
Toga Skrevet 5. februar 2015 Forfatter Skrevet 5. februar 2015 Det tviler jeg på. Tror ikke folk har noe imot deg:)Det tror jeg. 0 Siter
Caylee Skrevet 5. februar 2015 Skrevet 5. februar 2015 Det tror jeg. Jeg mener motsatt.Du blir sikkert ikke mislikt. Men er vanskelig overbevise deg om det. Men er bare du som mener noe annet 0 Siter
Toga Skrevet 5. februar 2015 Forfatter Skrevet 5. februar 2015 Jeg mener motsatt.Du blir sikkert ikke mislikt. Men er vanskelig overbevise deg om det. Men er bare du som mener noe annet Jo det tror jeg jeg blir. 0 Siter
Caylee Skrevet 5. februar 2015 Skrevet 5. februar 2015 Jo det tror jeg jeg blir. At du kan bli overbevist mener du? 0 Siter
Toga Skrevet 5. februar 2015 Forfatter Skrevet 5. februar 2015 At du kan bli overbevist mener du? Nei, folk her ser på meg som noe dritt... 0 Siter
Caylee Skrevet 5. februar 2015 Skrevet 5. februar 2015 Nei, folk her ser på meg som noe dritt... Nei, jeg gjør ikke det og ingen andre heller. Syns du har gode råd og meninger om alt mulig 0 Siter
Toga Skrevet 5. februar 2015 Forfatter Skrevet 5. februar 2015 Nei, jeg gjør ikke det og ingen andre heller. Syns du har gode råd og meninger om alt mulig Tenkte mest på her jeg bor... er ikke så opptatt av hva folk på nettet ev. mener. 0 Siter
Trollings Skrevet 5. februar 2015 Skrevet 5. februar 2015 Tenkte mest på her jeg bor... er ikke så opptatt av hva folk på nettet ev. mener. Har ikke de en sykdom som gjør at du ikke er i stand til å objektivt vurdere hva de rundt deg tenker om deg, eller har jeg misforstått? Hva er din sykdom eventuelt hvis det ikke er sykdommen din ? 0 Siter
Caylee Skrevet 5. februar 2015 Skrevet 5. februar 2015 Tenkte mest på her jeg bor... er ikke så opptatt av hva folk på nettet ev. mener. Hilser de? Jeg har det problemet at ingen naboer vet hvem jeg er.For jeg gjemmer meg hver gang jeg ser de. Eller får panikk, finner fram nøkkelen og låser meg inn på rekordfart. Eller egentlig vet alle jeg bor her siden de kjenner foreldrene mine og søsteren min.. Men jeg er den som ingen ser 0 Siter
Caylee Skrevet 5. februar 2015 Skrevet 5. februar 2015 Har ikke de en sykdom som gjør at du ikke er i stand til å objektivt vurdere hva de rundt deg tenker om deg, eller har jeg misforstått? Hva er din sykdom eventuelt hvis det ikke er sykdommen din ? Er sykdom han toga har ja. Bra du kom Trollings 0 Siter
Toga Skrevet 5. februar 2015 Forfatter Skrevet 5. februar 2015 Psykiateren min sier jeg har personlighetsforstyrrelser ja. 0 Siter
Caylee Skrevet 5. februar 2015 Skrevet 5. februar 2015 (endret) Psykiateren min sier jeg har personlighetsforstyrrelser ja. Ja, da stoler du på han. Han har jo rett. Er ikke vits gruble på ting som er klart (Det var skrevet i hyggelig tone, selvom det høres frekt ut ) Endret 5. februar 2015 av Caylee 0 Siter
Toga Skrevet 5. februar 2015 Forfatter Skrevet 5. februar 2015 Ja, da stoler du på han. Han har jo rett. Er ikke vits gruble på ting som er klart Nei det er jo ikke det. Hva er vitsen, det forandrer jo ingenting uansett hvordan det er. 0 Siter
Caylee Skrevet 5. februar 2015 Skrevet 5. februar 2015 Nei det er jo ikke det. Hva er vitsen, det forandrer jo ingenting uansett hvordan det er. Kanskje du heller burde gruble på hvordan du kan finne en hobby du liker eller no? 0 Siter
Toga Skrevet 5. februar 2015 Forfatter Skrevet 5. februar 2015 Kanskje du heller burde gruble på hvordan du kan finne en hobby du liker eller no? Jeg har mer enn nok å henge fingrene i, problemet er at jeg er så treg... 0 Siter
Caylee Skrevet 5. februar 2015 Skrevet 5. februar 2015 Jeg har mer enn nok å henge fingrene i, problemet er at jeg er så treg... Da kan du hekle eller strikke ? neida.. anbefaler deg slutte gruble alt formye, det kan gjøre verre..men jeg er flink til å gruble formye selv. Men er jo greit prøve å øve seg på å unngå det formye 0 Siter
Toga Skrevet 5. februar 2015 Forfatter Skrevet 5. februar 2015 Da kan du hekle eller strikke ? neida.. anbefaler deg slutte gruble alt formye, det kan gjøre verre..men jeg er flink til å gruble formye selv. Men er jo greit prøve å øve seg på å unngå det formye Jeg prøver å ikke tenke så mye over dette, men når jeg f.eks. treffer naboen eller de som jobber på butikken så får jeg så dårlig selvbilde. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.