Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sikker, *hvis* man vanker i sosiale lag.

Hvis man ikke gjør det, så er det en eller annen grunn for at man ikke gjør det...

• Svar 70
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Toga

33

• Caylee

25

• slabbedask

10

• Trollings

1

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Ser folk IRL på meg som en veldig dårlig person? Det er spørsmålet.

Skrevet

Ser folk IRL på meg som en veldig dårlig person? Det er spørsmålet.

Det tviler jeg på. Tror ikke folk har noe imot deg:)

Skrevet

Det tviler jeg på. Tror ikke folk har noe imot deg:)

Det tror jeg.

Skrevet

Det tror jeg.

Jeg mener motsatt.Du blir sikkert ikke mislikt.

Men er vanskelig overbevise deg om det. Men er bare du som mener noe annet

Skrevet

Jeg mener motsatt.Du blir sikkert ikke mislikt.

Men er vanskelig overbevise deg om det. Men er bare du som mener noe annet

Jo det tror jeg jeg blir.

Skrevet

Jo det tror jeg jeg blir.

At du kan bli overbevist mener du?

Skrevet

At du kan bli overbevist mener du?

Nei, folk her ser på meg som noe dritt...

Skrevet

Nei, folk her ser på meg som noe dritt...

Nei, jeg gjør ikke det og ingen andre heller. Syns du har gode råd og meninger om alt mulig

Skrevet

Nei, jeg gjør ikke det og ingen andre heller. Syns du har gode råd og meninger om alt mulig

Tenkte mest på her jeg bor... er ikke så opptatt av hva folk på nettet ev. mener.

Skrevet

Tenkte mest på her jeg bor... er ikke så opptatt av hva folk på nettet ev. mener.

Har ikke de en sykdom som gjør at du ikke er i stand til å objektivt vurdere hva de rundt deg tenker om deg, eller har jeg misforstått? Hva er din sykdom eventuelt hvis det ikke er sykdommen din ?

Skrevet

Hilser de?

Jeg har det problemet at ingen naboer vet hvem jeg er.For jeg gjemmer meg hver gang jeg ser de. Eller får panikk, finner fram nøkkelen og låser meg inn på rekordfart.

Eller egentlig vet alle jeg bor her siden de kjenner foreldrene mine og søsteren min.. Men jeg er den som ingen ser

Skrevet

Har ikke de en sykdom som gjør at du ikke er i stand til å objektivt vurdere hva de rundt deg tenker om deg, eller har jeg misforstått? Hva er din sykdom eventuelt hvis det ikke er sykdommen din ?

Er sykdom han toga har ja. Bra du kom Trollings

Skrevet

Psykiateren min sier jeg har personlighetsforstyrrelser ja.

Skrevet (endret)

Psykiateren min sier jeg har personlighetsforstyrrelser ja.

Ja, da stoler du på han. Han har jo rett.

Er ikke vits gruble på ting som er klart

(Det var skrevet i hyggelig tone, selvom det høres frekt ut ;) )

Endret av Caylee
Skrevet

Ja, da stoler du på han. Han har jo rett.

Er ikke vits gruble på ting som er klart

Nei det er jo ikke det. Hva er vitsen, det forandrer jo ingenting uansett hvordan det er.

Skrevet

Nei det er jo ikke det. Hva er vitsen, det forandrer jo ingenting uansett hvordan det er.

Kanskje du heller burde gruble på hvordan du kan finne en hobby du liker eller no?

Skrevet

Kanskje du heller burde gruble på hvordan du kan finne en hobby du liker eller no?

Jeg har mer enn nok å henge fingrene i, problemet er at jeg er så treg... :)

Skrevet

Jeg har mer enn nok å henge fingrene i, problemet er at jeg er så treg... :)

Da kan du hekle eller strikke ;)? neida..

anbefaler deg slutte gruble alt formye, det kan gjøre verre..men jeg er flink til å gruble formye selv. Men er jo greit prøve å øve seg på å unngå det formye

Skrevet

Da kan du hekle eller strikke ;)? neida..

anbefaler deg slutte gruble alt formye, det kan gjøre verre..men jeg er flink til å gruble formye selv. Men er jo greit prøve å øve seg på å unngå det formye

Jeg prøver å ikke tenke så mye over dette, men når jeg f.eks. treffer naboen eller de som jobber på butikken så får jeg så dårlig selvbilde.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...