Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg prøver å ikke tenke så mye over dette, men når jeg f.eks. treffer naboen eller de som jobber på butikken så får jeg så dårlig selvbilde.

Skjønner. sånn får jeg det å i butikker/treffe på folk jeg ikke vil treffe, men tror vi føler det på forskjellige måter. Tror jeg har mer sosial angst aktig

• Svar 70
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Toga

33

• Caylee

25

• slabbedask

10

• Trollings

1

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Skjønner. sånn får jeg det å i butikker/treffe på folk jeg ikke vil treffe, men tror vi føler det på forskjellige måter. Tror jeg har mer sosial angst aktig

Sosial angst går mye på dårlig selvbilde... og skam.

Skrevet

Sosial angst går mye på dårlig selvbilde... og skam.

Ja dessverre.. er dumt det har blitt slik. Før var jeg aldri redd møte folk (Det er mange år siden nå da men..)..

Skrevet

Ja dessverre.. er dumt det har blitt slik. Før var jeg aldri redd møte folk (Det er mange år siden nå da men..)..

Mistenker at det ofte er et tilleggsproblem folk som i utgangspunktet har andre lidelser pådrar seg over tid...

Skrevet

Mistenker at det ofte er et tilleggsproblem folk som i utgangspunktet har andre lidelser pådrar seg over tid...

Det kan nok hende ja. Livet var iallfall mye enklere før fylte 14

Skrevet

Det kan nok hende ja. Livet var iallfall mye enklere før fylte 14

Skal jeg være helt ærlig så syns jeg livet faktisk er enklere nå enn når jeg gikk på barne- og ungdomsskolen...

Skrevet

Skal jeg være helt ærlig så syns jeg livet faktisk er enklere nå enn når jeg gikk på barne- og ungdomsskolen...

Det er positivt du føler det. Hadde vært verre om du bare følte alt ble verre hele tiden

Skrevet

Nå er det nok. Natta da:)

Ja nå tok det helt av her. :)

Skrevet

Jeg syntes aldri det har vært enkelt.

Men men.

Skrevet

Jeg syntes aldri det har vært enkelt.

Men men.

Hei!

Sånn føler jeg det også,

men muligens syns jeg livet var vanskeligst på barne og ungdomsskolen, og verst fra ca 4 eller 5 klasse.

Jeg var bedre på å leke, grave diker og avanserte tunnelsystemer i sandkassen enn å snakke, fra ca 5 klasse ble det mye prat og da ble jeg mer på utsiden.

I barnehagen var det heller ikke ok, der var det så mye støy.

Når man er voksen kan man bestemme selv mer og det gjør det litt lettere av og til.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...