Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg føler flere er sure på meg.. jeg vet jo grunnen. Og jeg angrer veldig. Har tenkt på det veldig mye :/

Sa nettopp noe dumt til nhd.. jeg angrer et sekund etter..Jeg vil si unnskyld til nhd, isomethingwrong og frosken.

Det er teit tråd..men vil ikke være uvenner. Jeg hater ingen. Jeg liker dere, men føler dere kanskje ikke liker meg.. og det er litt sårt..unnskyld :( forventer ingen svar på tråden, men vil dere skal vite at jeg ikke er negativ til noen.

Skrevet (endret)

Du trenger ikke si unnskyld til meg. Du har ikke gjort meg noe galt :)

Jeg tenker sånn at vi har et diskusjonsforum for å utveksle meninger, altså kan vi være uenige. Om vi er uenige om en sak betyr ikke det at vi trenger å mislike hverandre personlig.

Jeg misliker deg absolutt ikke!

Og for eksempel: Frosken og jeg er veldig ofte uenige. Likevel ser jeg på henne som en fantastisk ressurs for DOL og en veldig flink person.

Endret av issomethingwrong
Skrevet

Du trenger ikke si unnskyld til meg. Du har ikke gjort meg noe galt :)

Jeg tenker sånn at vi har et diskusjonsforum for å utveksle meninger, altså kan vi være uenige. Om vi er uenige om en sak betyr ikke det at vi trenger å mislike hverandre personlig.

Jeg misliker deg absolutt ikke!

Takk for svar issomethingwrong <3

Jeg husker jeg følte meg mer betydnigsfull da du sa til meg at du var redd for meg da jeg var borte fra forumet i en lang stund. Det var veldig hyggelig og omteksomt sakt av deg. Jeg glemmer ikke det så fort:)

Så var redd for at du startet å mislike meg.. mye fordi du hadde ikke noe imot meg før jeg tok pausen siden du sa det til meg da jeg kom tilbake.. Så ja.. Men bra du ikke misliker meg. Føler meg litt barnlig som spør. Men jeg får en vond følelse hvis folk jeg liker godt ikke liker meg lenger..

Skrevet

Jeg mener det kanskje er litt psykt å signifikant like/mislike noen helt ukjente over nettet.

Skrevet

Jeg mener det kanskje er litt psykt å signifikant like/mislike noen helt ukjente over nettet.

Så det er ikke bra hvis jeg blir lei meg irl i flere dager pågrunnav noe på nettet?

Kanskje jeg burde prøve unngå forum..

Skrevet

Så det er ikke bra hvis jeg blir lei meg irl i flere dager pågrunnav noe på nettet?

Kanskje jeg burde prøve unngå forum..

Nei, det kan jeg skrive under på at ikke er bra. :)

Kanskje? Før du blir lassis? :P

Skrevet (endret)

Nei, det kan jeg skrive under på at ikke er bra. :)

Kanskje? Før du blir lassis? :P

Ja det er jo ikke særlig bra.. Begynte å selvskade aller første gang pågrunnav noen på nettet.. og var redd en god stund også. De syns sikkert det var idiotisk.

Er det rart folk fra nettet kommer i drømmer da? Da er liksom bilde fra profil i drømmen. Og nei det er ikke kødd. xP

Tror jeg henger formye på nettet?

Lassis ja. får prøve klare det jeg skal.. viss ikke.. kanskje :P

Endret av Caylee
Skrevet

Ja det er jo ikke særlig bra.. Begynte å selvskade aller første gang pågrunnav noen på nettet.. og var redd en god stund også. De syns sikkert det var idiotisk.

Er det rart folk fra nettet kommer i drømmer da? Da er liksom bilde fra profil i drømmen. Og nei det er ikke kødd. xP

Tror jeg henger formye på nettet?

Lassis ja. får prøve klare det jeg skal.. viss ikke.. kanskje :P

Ja rent fornuftsmessig kan jeg si deg at det her har tatt helt av for deg... :P

Vet ikke jeg... kjøpe et instrument og bli med i band i stedet? Kan jo spille noe "punk"...

Skrevet

Ja rent fornuftsmessig kan jeg si deg at det her har tatt helt av for deg... :P

Vet ikke jeg... kjøpe et instrument og bli med i band i stedet? Kan jo spille noe "punk"...

Ja.. har vel egentlig det for leeenge siden.

Er en jeg har møtt fra nettet irl, etter det var personen et menneske i drømmen ikke et profilbilde..

Nå hører jeg ut som den nerden..vil bare kommentere jeg har et irl liv også. Skal med en venn imorgen og flere på lørdag. Bare så jeg ikke høres helt fjern ut .... :P

Skrevet

Ja.. har vel egentlig det for leeenge siden.

Er en jeg har møtt fra nettet irl, etter det var personen et menneske i drømmen ikke et profilbilde..

Nå hører jeg ut som den nerden..vil bare kommentere jeg har et irl liv også. Skal med en venn imorgen og flere på lørdag. Bare så jeg ikke høres helt fjern ut .... :P

Ikke vær redd for å bli sett som en isolert nettgeek her på bruket.

Skrevet

Ikke vær redd for å bli sett som en isolert nettgeek her på bruket.

Hehe, bra du sier det. Så slipper jeg bekymre meg :)

Men har seriøst vært alt formye på nettet i det siste.. Kanskje jeg burde bli streng mot meg selv. Max to timer daglig :lol: og fire i helgene..

Skrevet

Hehe, bra du sier det. Så slipper jeg bekymre meg :)

Men har seriøst vært alt formye på nettet i det siste.. Kanskje jeg burde bli streng mot meg selv. Max to timer daglig :lol: og fire i helgene..

Det beste er vel å kun bruke det til å skaffe seg informasjon om vitenskapelige emner. Men sånn er nå det.

Skrevet

Det beste er vel å kun bruke det til å skaffe seg informasjon om vitenskapelige emner. Men sånn er nå det.

Er man på nettet når man gjør lekser går ca 70% av tiden bort til ingenting.

Skrevet

Er man på nettet når man gjør lekser går ca 70% av tiden bort til ingenting.

Hvis du kjenner en nerd kan han sette opp sperrer på ruteren din... blokkere sider som facebook, dol, twitter...

Skrevet

Hvis du kjenner en nerd kan han sette opp sperrer på ruteren din... blokkere sider som facebook, dol, twitter...

Hehe, kjenner en. Men hun bor langt unna nå.

Tror jeg har funnet ut en grei løsning jeg skal starte med. Haer begynt litt gjøre lekser mer på "hånd". At jeg heller gjør det i kladdbok enn på word-dokument. Problemet er at jeg skriver så jævla sakte.. men tror jeg sparer tid på det

Skrevet

Hehe, kjenner en. Men hun bor langt unna nå.

Tror jeg har funnet ut en grei løsning jeg skal starte med. Haer begynt litt gjøre lekser mer på "hånd". At jeg heller gjør det i kladdbok enn på word-dokument. Problemet er at jeg skriver så jævla sakte.. men tror jeg sparer tid på det

Han der Martin, han som skriver bøkene Game of Thrones er basert på, sier han to maskiner. Den ene brukes til forskjellige nett-ting, og den andre er en ren skrivemaskin uten nett... han gjør det slik for å ikke bli distrahert.

Skrevet

Han der Martin, han som skriver bøkene Game of Thrones er basert på, sier han to maskiner. Den ene brukes til forskjellige nett-ting, og den andre er en ren skrivemaskin uten nett... han gjør det slik for å ikke bli distrahert.

Hvordan får man en maskin uten nett?...

Jeg klarer ikke lahver slå på nettet... dårlig selvkontroll

Skrevet

Hvordan får man en maskin uten nett?...

Jeg klarer ikke lahver slå på nettet... dårlig selvkontroll

Du kan kjøpe en uten nettverkskort... :)

Fysiske sperrer er det mest konstruktive her i verden.

Skrevet

Du kan kjøpe en uten nettverkskort... :)

Fysiske sperrer er det mest konstruktive her i verden.

Så da er det ikke mulig få nett på den? Smart. Men kanskje jeg da starter spille edderkoppkabal :ph34r:

Skrevet

Så da er det ikke mulig få nett på den? Smart. Men kanskje jeg da starter spille edderkoppkabal :ph34r:

Hehe, du kan fjerne alle spill også. ;)

Men sååå gøy er vel ikke Solitaire? :P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...