Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hehe, du kan fjerne alle spill også. ;)

Men sååå gøy er vel ikke Solitaire? :P

Lol :P

Jo, har man ikke nett gjør jeg sånt:(

Og det verste.. Noen ganger starter jeg skrive dikt. Hvordan skal jeg få meg selv til å slutte skrive dikt og heller gjøre lekser? Finnes det en knapp for det?

(bare kødder med det siste)

Endret av Caylee
Skrevet

Kanskje du kan finne en morsommere måte å gjøre leksene på? Kommer vel an på faget. Er det norsk kan du vel blande inn litt komposisjon i lesningen om Ivas Aasen. Er det matematikk er det bare om å gjøre å finne noe du kan bruke det til. Altså du snakket tidligere her om at du ville finne ut hvordan du ble "geni"... da er dette eneste alternativet. ;)

Skrevet (endret)

Kanskje du kan finne en morsommere måte å gjøre leksene på? Kommer vel an på faget. Er det norsk kan du vel blande inn litt komposisjon i lesningen om Ivas Aasen. Er det matematikk er det bare om å gjøre å finne noe du kan bruke det til. Altså du snakket tidligere her om at du ville finne ut hvordan du ble "geni"... da er dette eneste alternativet. ;)

Norsk og samfunnsfag går som en "lek". Fikk 4 + på en prøve etter å ha lest noen sider til prøven

Matte og naturfag derimot :/

Men nå må jeg legge meg. 

hade

Endret av Caylee
Skrevet

Matte og naturfag derimot :/

Skyldes nok manglende interesse. It usually do.

Skrevet

Jeg føler flere er sure på meg.. jeg vet jo grunnen. Og jeg angrer veldig. Har tenkt på det veldig mye :/

Sa nettopp noe dumt til nhd.. jeg angrer et sekund etter..Jeg vil si unnskyld til nhd, isomethingwrong og frosken.

Det er teit tråd..men vil ikke være uvenner. Jeg hater ingen. Jeg liker dere, men føler dere kanskje ikke liker meg.. og det er litt sårt..unnskyld :( forventer ingen svar på tråden, men vil dere skal vite at jeg ikke er negativ til noen.

Hei Caylee,

Jeg er ikke sur på deg:-) Jeg ser at du noen ganger blir veldig sint på meg. Til tross for det kommer jeg til å fortsette å si ærlig til deg hvordan jeg oppfatter ting du skriver om. Jeg prøver aldri å såre deg med det jeg skriver, hensikten min er å hjelpe deg, men du synes sikkert at jeg er litt streng, og det er jeg jo ganske ofte;-)

For øvrig så har jeg litt ekstra toleranse i forhold til deg, fordi du er såpass ung og har mye psykisk smerte.

Skrevet

Skyldes nok manglende interesse. It usually do.

Jeg overdrev igår.. det er ikke som en lek.. Er bare alt for rar når jeg jeg er gladere enn normalt

Skrevet

Hei Caylee,

Jeg er ikke sur på deg:-) Jeg ser at du noen ganger blir veldig sint på meg. Til tross for det kommer jeg til å fortsette å si ærlig til deg hvordan jeg oppfatter ting du skriver om. Jeg prøver aldri å såre deg med det jeg skriver, hensikten min er å hjelpe deg, men du synes sikkert at jeg er litt streng, og det er jeg jo ganske ofte;-)

For øvrig så har jeg litt ekstra toleranse i forhold til deg, fordi du er såpass ung og har mye psykisk smerte.

Takk for svar frosken <3

Det er bra, var litt bekymret:)

Syns du har mange gode råd. Så vil ikke slutte få råd av deg heller... hehhe

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...