AnonymBruker Skrevet 7. februar 2015 Skrevet 7. februar 2015 Martyr, ja. Det er kanskje det rette ordet egentlig. Jeg må få det ut av systemet på en eller annen måte så jeg kommer meg videre. Jeg tror det hjelper å ROPE og SKRIKE ut. Men da må jeg finne et bomberom, for det gjør jeg nemlig ikke hvis noen hører på. Jeg tror også det hjelper å ROPE og SKRIKE. Dessverre er vi så redde for å gjøre det. Noen kan høre vår smerte og den skal skjules. Vel, jeg har skreket i skogen og på svaberg - så du behøver ikke et bomberom til det Anonymous poster hash: 79bf8...928 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2015 Skrevet 7. februar 2015 Det har hjulpet meg og jeg har slitt med ulik type angst i 30 år Så jeg synes ikke du skal kategorisk avvise det jeg skriver. Jeg er ikke negativ til bruk av beroligende i forhold til angstproblematikk, men det fjerner ikke angsten mer enn timer. Da kan man ihvertfall ha et slags liv de timene. Anonymous poster hash: dc7ac...680 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.